Andersen Global forstærker tilstedeværelse med tilføjelse af detsamarbejdende firma Intuit Management Consultancy LLP

Andersen Global forstærker sin tilstedeværelse med tilføjelsen af det samarbejdende firma Intuit Management Consultancy LLP (IMC), et grænseoverskridende rådgivningsfirma, der tilføjer dybde og bredde til Anderson Globals platform i Mellemøsten og Asien.

IMC blev grundlagt i 1979 og betjener store virksomheder, multinationale selskaber, små og mellemstore virksomheder, velhavende privatkunder, familieejede virksomheder og iværksætter-virksomheder. Med kontorer i De Forenede Arabiske Emirater, Singapore og Indien tilbyder firmaet en bred vifte af tjenester, herunder virksomhedsrådgivning, global mobilitet, regnskab, privatkunde- og familierådgivning, skatterådgivning, udliciteringsløsninger og digital transformation.

”Vores primære fokus er at tilbyde vores kunder omfattende løsninger, der sikrer succes ved enhver milepæl i deres forretning”, siger ledende partner Piyush Bhandari. ”Vores samarbejde med Andersen Global gør os i stand til at levere problemfrie tjenester, der passer bedst muligt til vores kunders behov globalt”.

”IMC er et team i topklasse med indgående viden og erfaring på nøglemarkeder”, tilføjer Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”Dette er en vigtig tilføjelse, alt imens vi fortsætter med at udvide vores grænseoverskridende kapaciteter og fokuserer på at tilbyde kunderne en komplet pakke med integrerede, uafhængige løsninger”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 289 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.