Andersen Global ekspanderer sin mauretanske platform med skattefirma

Andersen Global styrker sin tilstedeværelse i Mauretanien gennem en samarbejdsaftale med skatterådgivningsfirmaet AMC Consulting.

AMC Consulting, der blev stiftet i 2013 af den ledende partner Abdel Mejid Cherif Boudadya, er et full-service skattefirma, der også yder virksomhedsplanlægning og andre økonomiske tjenester, med special i økonomisk ledelse og HR. Virksomheden, der er baseret i Nouakchott, betjener lokale og internationale kunder inden for mange brancher, herunder teknologi, byggeri, minedrift, gas og energi, transport, flytransport, landbrug, fiskeri og telekommunikation.

"Vores virksomhed bestræber sig på at yde vores kunder den bedst opnåelige service via vores teams stærke tekniske baggrund og dedikation til ledelse," sagde Abdel. "Sammen med Andersen Globals samlede suite af integrerede, uafhængige tjenester gennem dets medlems- og samarbejdsfirmaer vil vores kollektive ekspertise yde de mest omfattende, synergetiske løsninger til kunder over hele verden."

"Vi er imponeret over det høje niveau af professionalisme og den store entusiasme, som dette unge firma er i besiddelse af," udtaler Mark Vorsatz, bestyrelsesformand i Andersen Global og adm. direktør i Andersen. "Det er talentfulde, motiverede individer, og deres lokale og internationale viden er ideel til at styrke vores evner på markedet. Det er endnu et vigtigt samarbejde, når vi fortsætter med at give vores platform i Afrika yderligere dimension."

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 286 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.