Andersen Global styrker sin dækning i Puerto Rica med skatte- og rådgivningsfirma

Andersen Global tilføjer dimension til sin platform i Puerto Rico med tilføjelsen af ​​det samarbejdende firma AFS CPA Group LLC (AFS), og styrker dermed sin tilstedeværelse i landet med skattemæssig og juridisk dækning.

AFS leverer skatte- og rådgivningstjenester til kunder, herunder enkeltpersoner og små og store virksomheder, og betjener en række forskellige brancher såsom juridiske, medicinske, fødevarer og restauranter, beklædning, markedsføring, teknologi, velgørende formål og grundejerforeninger. Firmaet, der blev etableret i 2000 af grundlægger og ledende partner Antonio Sécola, er baseret i Gurabo og tilbyder skatte-, finans-, investerings- og likviditetsstyringstjenester samt outsourcing og lønningsfunktioner.

”Som tidligere elev hos Arthur Andersen ser jeg frem til at blive genforenet med kulturen og arbejde med ligesindede, der er engagerede i at levere klassens bedste løsninger til kunderne”, siger Antonio. ”Vores firma er dedikeret til at levere tjenester af højeste kvalitet, og dette samarbejde supplerer yderligere vores evne til at levere problemfri løsninger til vores kunder med grænseoverskridende behov”.

”Vi er glade for at samarbejde med et team af høj kaliber med samme engagement i ledelse”, tilføjer Andersen Globals bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz. ”AFS giver sammen med det samarbejdende firma CST Law vores kunder en komplet pakke med integrerede, uafhængige tjenester på dette vigtige marked”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 8.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 284 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.