Business Wire

CA-ANDERSEN-GLOBAL

Del
Andersen Global udvider sin platform i Caribien med advokatfirma på St. Barts

Andersen Global styrker organisationens dækning i den centrale caribiske region og udvider til St. Barts med det samarbejdende firma Emmanuel Jacques Almosnino (EJA).

Firmaet blev grundlagt i 2005 af administrerende partner Emmanuel Jacques, en international advokat med mere end 30 års juridisk erfaring. Emmanuel studerede ved New York University, London School of Economics, HEC Paris, Paris University of Law og Paris Bar School. Hans ekspertise omfatter jura, ledelse, finansvirksomhed, international beskatning og internationale forbindelser.

EJA yder juridiske tjenester til lokale og internationale kunder, herunder personer med høj nettoformue, udenlandske investorer og virksomheder. Med sit kontor i Gustavia omfatter advokatfirmaets kapacitet erhvervsret, fast ejendom, retssager, virksomheds- og handelstransaktioner, formueforvaltning, virksomhedsstrukturering, international beskatning, finansiel rådgivning og økonomisk efterretning.

”Vores firma er stolt af de kvalitetsløsninger, vi leverer, og vores langvarige kundeforhold er et resultat af tillid, gennemsigtighed og vores engagement i forvaltning,” siger Emmanuel. ”At arbejde med ligesindede hos Andersen Global giver os mulighed for at samarbejde om komplekse spørgsmål globalt og samtidig levere synergistiske, uafhængige løsninger problemfrit.”

”Emmanuel og hans team gør alt for at levere førsteklasses løsninger og deler vores engagement i at sætte standarden, når det drejer sig om kundeservice,” siger formand i Andersen Global og administrerende direktør i Andersen, Mark Vorsatz. ”Deres ekspertise på markedet og årtiers erfaring inden for det juridiske miljø gør dem bredt accepteret som et førende advokatfirma på St. Barts. Dette er endnu en nøglekomponent til vores ekspansion i Caribien, idet vi fortsætter med at tilføje fuld geografisk dækning i regionen.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 260 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

Andersen Consulting indgår samarbejde med virksomheden Vivaldi31.10.2025 15:43:00 CET | Pressemeddelelse

Andersen Consulting annoncerer en samarbejdsaftale med Vivaldi, der er et globalt konsulentfirma inden for forretnings- og brandstrategi, hvilket styrker organisationens løsninger inden for strategi og forretningstransformation. Vivaldi, der blev oprettet i 1999, er kendt for sin tilgang, som forener brand, forretning og teknologi for at hjælpe kunder med at bevare deres position som markedsledere. Med aktiviteter i USA, Europa og Latinamerika samarbejder Vivaldi med nogle af verdens førende virksomheder om at styrke markedspositioner, accelerere innovation og udvikle kundecentrerede forretningsmodeller. I en tid, der er præget af hurtig forandring, drevet af kunstig intelligens, platformdynamikker og kontinuerlig fornyelse, hjælper Vivaldi sine kunder med at gentænke, hvordan forretningsværdi skabes og udnyttes. Virksomhedens tværfaglige teams kombinerer dyb indsigt i forbrugeradfærd og markedsudvikling med strategisk, kreativ og finansiel ekspertise for at levere skræddersyede løsnin

Andersen Consulting styrker sin platform gennem samarbejde med threon31.10.2025 15:35:00 CET | Pressemeddelelse

Andersen Consulting udvider sine kompetencer inden for forretningstransformation og digital transformation via en samarbejdsaftale med threon, der er et belgisk konsulentfirma, som er kendt for at levere pragmatisk og helhedsorienteret støtte til strategiimplementering. I mere end 20 år har threon været en vigtig rådgiver for organisationer, der ønsker at omsætte store idéer til reel forretningsmæssig effekt. Virksomheden er specialiseret i strategisk porteføljestyring, digital transformation og ledelsestræning for at hjælpe ledere med at omsætte visioner til konkret handling. threons unikke tilgang kombinerer projektlevering, udvikling af medarbejdere og intelligente softwareløsninger, hvilket giver teams mulighed for at levere hurtigere, opskalere i det rette tempo og opnå varige resultater. Tom Dedecker, CEO for threon, udtalte: "Vi skaber fokus og ro i organisationer, hvilket gør det muligt at træffe hurtigere beslutninger og gennemføre en bæredygtig transformation, der er forankre

SBC Medical to Announce Q3 2025 Financial Results on November 14 and Hold Earnings Call on November 1731.10.2025 13:00:00 CET | Press release

SBC Medical Group Holdings Incorporated (Nasdaq: SBC) (“SBC Medical” or the “Company”), a global provider of comprehensive consulting and management services to the medical corporations and their clinics, today announced that it will release its Q3 2025 financial results on Friday, November 14, 2025, before the U.S. market opens. The Company will hold a Earnings Call on Monday, November 17, 2025 at 5:00 p.m. Eastern Time to discuss the financial results and take questions live. Please register in advance for the conference using the link provided below. https://edge.media-server.com/mmc/p/e2znwqtx It will automatically direct you to the registration page for “SBC Q3 2025 Financial Results Presentation.” Please follow the steps to enter your registration details and click “Submit.” Upon registration, you will be able to access the dedicated conference call viewing site. In addition to viewing the conference call, this site provides access to information about the speakers as well as pas

Motive Brings Seamless eSIM Activation to Luxury European Automotive Brand in Latin America31.10.2025 11:00:00 CET | Press release

Motive, a global leader in connected device lifecycle management and automation, has announced a landmark partnership with a leading operator in Central and South America, bringing seamless and secure mobile connectivity to a luxury European automotive brand’s vehicles in Mexico. The solution—powered by Motive's Entitlement Server—enables the carrier’s subscribers to link their mobile identities directly to their vehicles using embedded SIM (eSIM) technology leveraging GSMA’s mobile connectivity standards. This automotive-first for the Latin America region allows drivers to activate their mobile subscription upon entering a vehicle, delivering a personalized, connected experience on par with their smartphones. Whether for entertainment, navigation, or communication services, users benefit from uninterrupted access to their mobile services with enhanced security and privacy. "This deployment showcases the power of intelligent entitlement and provisioning," said Francisco Viana, VP Sales

Hanshow and Unide Partner to Advance Store Modernization under the “Plan Unide 2.0” Strategy31.10.2025 02:45:00 CET | Press release

Hanshow, a global leader in digital retail solutions, has announced a strategic collaboration with Unide Corporativa, one of Spain’s most established food retail cooperatives, to advance store digitalization and operational efficiency under its new strategic roadmap “Plan Unide 2.0” (2025–2028). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251030921658/en/ Founded over 90 years ago, Unide unites hundreds of independent grocery retailers across Spain under a cooperative model built on proximity, freshness, and community service. With Plan Unide 2.0, the cooperative aims to strengthen competitiveness through member business development, store modernization, and new store openings—a roadmap to ensure sustainable growth in an evolving retail landscape. Unide faces operational challenges common to cooperative retail: manual paper label updates, inconsistent pricing, and limited promotional agility across its network. Meanwhile,

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye