Andersen Global udvider sin platform i Caribien med advokatfirma på St. Barts

Andersen Global styrker organisationens dækning i den centrale caribiske region og udvider til St. Barts med det samarbejdende firma Emmanuel Jacques Almosnino (EJA).

Firmaet blev grundlagt i 2005 af administrerende partner Emmanuel Jacques, en international advokat med mere end 30 års juridisk erfaring. Emmanuel studerede ved New York University, London School of Economics, HEC Paris, Paris University of Law og Paris Bar School. Hans ekspertise omfatter jura, ledelse, finansvirksomhed, international beskatning og internationale forbindelser.

EJA yder juridiske tjenester til lokale og internationale kunder, herunder personer med høj nettoformue, udenlandske investorer og virksomheder. Med sit kontor i Gustavia omfatter advokatfirmaets kapacitet erhvervsret, fast ejendom, retssager, virksomheds- og handelstransaktioner, formueforvaltning, virksomhedsstrukturering, international beskatning, finansiel rådgivning og økonomisk efterretning.

”Vores firma er stolt af de kvalitetsløsninger, vi leverer, og vores langvarige kundeforhold er et resultat af tillid, gennemsigtighed og vores engagement i forvaltning,” siger Emmanuel. ”At arbejde med ligesindede hos Andersen Global giver os mulighed for at samarbejde om komplekse spørgsmål globalt og samtidig levere synergistiske, uafhængige løsninger problemfrit.”

”Emmanuel og hans team gør alt for at levere førsteklasses løsninger og deler vores engagement i at sætte standarden, når det drejer sig om kundeservice,” siger formand i Andersen Global og administrerende direktør i Andersen, Mark Vorsatz. ”Deres ekspertise på markedet og årtiers erfaring inden for det juridiske miljø gør dem bredt accepteret som et førende advokatfirma på St. Barts. Dette er endnu en nøglekomponent til vores ekspansion i Caribien, idet vi fortsætter med at tilføje fuld geografisk dækning i regionen.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 260 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.