Andersen Global styrker sin tilstedeværelse med jordansk advokatfirma

Andersen Global indgår en samarbejdsaftale med Amman baseret firma Al-Tillawi & Al-Khateeb Co. og tilføjer bredde til organisationens medlemsfirma i Jordans nuværende evner.

Al-Tillawi & Al-Khateeb Co. blev etableret i 1996 og tilbyder en lang række skatte og rådgivningstjenester indbefattet erhvervs og familiefirma, ansættelser, fusioner og virksomhedsovertagelser og social sikring såvel som it-løsninger. Advokatfirmaet med den ledende partner Waleed Al Tillawi i spidsen tjener et bredt klientel i brancher som energi, teknologi og kommunikation, hotel og turisme, finans og detail.

”Vores teams dedikation når det gælder gennemsigtighed og uafhængighed er blevet drivkraften bagved de kundetjenester af høj kvalitet som vi leverer” sagde Waleed. ”Samarbejde med ligesindede individer hos Andersen Global, vil gøre det muligt for os at tage vores tjenestetilbud til det næste niveau, og udvide vores rækkevidde endnu bredere. Vi ser frem til at arbejde med organisationens medlemmer og samarbejdsfirmaer globalt”.

”Waleed og hans teams forpligtelse til kvalitetsstandard og dedikation ifm. ledelse passer fint sammen med vores organisations værdier, hvilket er en styrkelse af vores organisation i Mellemøsten” udtalte bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. ”Vores samarbejde med Al-Tillawi & Al-Khateeb Co., sammen med vores medlemsfirma i Jordan giver os en fuld dækning i landet og det er endnu et væsentligt link i udvidelsen af vores platform i regionen”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 257 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.