CA-ANDERSEN-GLOBAL
Andersen Global etablerer sig i Bermuda via en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Alexanders, Barristers & Attorneys fra Hamilton og føjer yderligere dækning til sin globale platform.
Alexanders, Barristers & Attorneys, der blev grundlagt i 2005, er et advokatfirma, hvis primære fokus er på erhvervs- og trust-lovgivning. Firmaet leverer tjenester til erhvervskunder og velstående enkeltpersoner, hvilket supplerer det amerikanske firmas praksis og den globale organisations evne til at imødekomme klienters behov i Australien, Canada, Afrika, Storbritannien og globalt via medlemsfirmaer og samarbejdende firmaer. Derudover specialiserer firmaet sig i intellektuel ejendomsregistrering og -lovgivning, investeringsfondstiftelse og -lovgivning, forsikringsselskabsstiftelse og -lovgivning, samt hav- og maritim lovgivning.
”Vores førsteprioritet er at levere de bedst mulige løsninger til vores lokale og udenlandske klienter. Vores evne til at gøre dette har været, og fortsætter med at være, nøglen til firmaets succes,” siger grundlægger og leder James Watlington. ”Et samarbejde med Andersen Global styrker vores engagement i forhold til vores klienter og vores evne til at levere problemfrie, globale løsninger. Vores kombinerede ressourcer og fælles dedikation til forvaltning er et solidt fundament for udviklingen af dette interaktive samvirke med medlemmer og samarbejdende firmaer i Andersen Global.”
”Firmaets team er førende i branchen med vidtgående erfaring i og viden om dette vigtige marked,” siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Dets brede dækning mht. tjenester og handlekraft ifm. servicering af klienter på det højeste niveau er et godt supplement til vores globale platform. Vores samarbejde i Bermuda er endnu et vigtigt skridt for vores organisations udvidelsesstrategi, når vi fortsætter med at udvikle omfattende dækning og løsninger for vores klienter globalt.”
Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 256 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.
Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.
Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210303005371/da/
Information om Business Wire
Følg pressemeddelelser fra Business Wire
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Business Wire
Andersen Consulting indgår samarbejde med virksomheden Vivaldi31.10.2025 15:43:00 CET | Pressemeddelelse
Andersen Consulting annoncerer en samarbejdsaftale med Vivaldi, der er et globalt konsulentfirma inden for forretnings- og brandstrategi, hvilket styrker organisationens løsninger inden for strategi og forretningstransformation. Vivaldi, der blev oprettet i 1999, er kendt for sin tilgang, som forener brand, forretning og teknologi for at hjælpe kunder med at bevare deres position som markedsledere. Med aktiviteter i USA, Europa og Latinamerika samarbejder Vivaldi med nogle af verdens førende virksomheder om at styrke markedspositioner, accelerere innovation og udvikle kundecentrerede forretningsmodeller. I en tid, der er præget af hurtig forandring, drevet af kunstig intelligens, platformdynamikker og kontinuerlig fornyelse, hjælper Vivaldi sine kunder med at gentænke, hvordan forretningsværdi skabes og udnyttes. Virksomhedens tværfaglige teams kombinerer dyb indsigt i forbrugeradfærd og markedsudvikling med strategisk, kreativ og finansiel ekspertise for at levere skræddersyede løsnin
Andersen Consulting styrker sin platform gennem samarbejde med threon31.10.2025 15:35:00 CET | Pressemeddelelse
Andersen Consulting udvider sine kompetencer inden for forretningstransformation og digital transformation via en samarbejdsaftale med threon, der er et belgisk konsulentfirma, som er kendt for at levere pragmatisk og helhedsorienteret støtte til strategiimplementering. I mere end 20 år har threon været en vigtig rådgiver for organisationer, der ønsker at omsætte store idéer til reel forretningsmæssig effekt. Virksomheden er specialiseret i strategisk porteføljestyring, digital transformation og ledelsestræning for at hjælpe ledere med at omsætte visioner til konkret handling. threons unikke tilgang kombinerer projektlevering, udvikling af medarbejdere og intelligente softwareløsninger, hvilket giver teams mulighed for at levere hurtigere, opskalere i det rette tempo og opnå varige resultater. Tom Dedecker, CEO for threon, udtalte: "Vi skaber fokus og ro i organisationer, hvilket gør det muligt at træffe hurtigere beslutninger og gennemføre en bæredygtig transformation, der er forankre
SBC Medical to Announce Q3 2025 Financial Results on November 14 and Hold Earnings Call on November 1731.10.2025 13:00:00 CET | Press release
SBC Medical Group Holdings Incorporated (Nasdaq: SBC) (“SBC Medical” or the “Company”), a global provider of comprehensive consulting and management services to the medical corporations and their clinics, today announced that it will release its Q3 2025 financial results on Friday, November 14, 2025, before the U.S. market opens. The Company will hold a Earnings Call on Monday, November 17, 2025 at 5:00 p.m. Eastern Time to discuss the financial results and take questions live. Please register in advance for the conference using the link provided below. https://edge.media-server.com/mmc/p/e2znwqtx It will automatically direct you to the registration page for “SBC Q3 2025 Financial Results Presentation.” Please follow the steps to enter your registration details and click “Submit.” Upon registration, you will be able to access the dedicated conference call viewing site. In addition to viewing the conference call, this site provides access to information about the speakers as well as pas
Motive Brings Seamless eSIM Activation to Luxury European Automotive Brand in Latin America31.10.2025 11:00:00 CET | Press release
Motive, a global leader in connected device lifecycle management and automation, has announced a landmark partnership with a leading operator in Central and South America, bringing seamless and secure mobile connectivity to a luxury European automotive brand’s vehicles in Mexico. The solution—powered by Motive's Entitlement Server—enables the carrier’s subscribers to link their mobile identities directly to their vehicles using embedded SIM (eSIM) technology leveraging GSMA’s mobile connectivity standards. This automotive-first for the Latin America region allows drivers to activate their mobile subscription upon entering a vehicle, delivering a personalized, connected experience on par with their smartphones. Whether for entertainment, navigation, or communication services, users benefit from uninterrupted access to their mobile services with enhanced security and privacy. "This deployment showcases the power of intelligent entitlement and provisioning," said Francisco Viana, VP Sales
Hanshow and Unide Partner to Advance Store Modernization under the “Plan Unide 2.0” Strategy31.10.2025 02:45:00 CET | Press release
Hanshow, a global leader in digital retail solutions, has announced a strategic collaboration with Unide Corporativa, one of Spain’s most established food retail cooperatives, to advance store digitalization and operational efficiency under its new strategic roadmap “Plan Unide 2.0” (2025–2028). This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251030921658/en/ Founded over 90 years ago, Unide unites hundreds of independent grocery retailers across Spain under a cooperative model built on proximity, freshness, and community service. With Plan Unide 2.0, the cooperative aims to strengthen competitiveness through member business development, store modernization, and new store openings—a roadmap to ensure sustainable growth in an evolving retail landscape. Unide faces operational challenges common to cooperative retail: manual paper label updates, inconsistent pricing, and limited promotional agility across its network. Meanwhile,
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum
