Andersen Global fortsætter udvidelsen i Centralasien med et af Turkmenistans største advokatfirmaer

Andersen Global udvider sin platform i Centralasien gennem en samarbejdsaftale med Turkmenistan-baserede Altyn Kanun LLC og styrker dermed organisationens tilstedeværelse i regionen endnu mere ved at tilbyde yderligere dækning.

Siden sin grundlæggelse i 2008 har Altyn Kanun LLC leveret juridiske tjenester til førende transnationale virksomheder, finansielle institutioner, investeringsfonde, offentlige agenturer og store virksomheder på lokalt og internationalt niveau. Full-servicefirmaet, som ledes af ledende partner Kerim M. Akmamedov, har kapaciteter inden for selskabs- og handelsret, procesførelse, tvistbilæggelse, arbejdsret, energi, told og handel, bankvirksomhed og skat. Firmaet fokuserer på forskellige sektorer af økonomien såsom olie og gas, energi, kemikalier, minedrift, tekstil, byggeri, transport og logistik.

"Vi vil altid have fokus på vores kunders behov i alt, hvad vi gør", siger Kerim. "I årenes løb har vores firma været anerkendt for at tilbyde kunder tjenester på højt niveau samt for at opretholde de højeste standarder for integritet og gennemsigtighed i leveringen af tjenester. Samarbejdet med ligesindede som Andersen Global supplerer vores vækst yderligere, efterhånden som udvider og uddyber vores sortiment af vores tjenester".

"Kerim og hans team har demonstreret deres dedikation til ledelse, hvilket har medvirket til, at de nu er et af de førende advokatfirmaer i Turkmenistan", siger bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. "De har dyb viden og ekspertise om landets juridiske miljø. Vores afstemte værdier og kundefokuserede tilgang giver mulighed for et synergistisk samarbejde, der positionerer os til yderligere ekspansion efterhånden som vi tilføjer flere ressourcer i regionen".

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 253 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.