Andersen Global styrker sin afrikanske platform med Kashadah & Co.

Andersen Global fortsætter med at styrke sin konkurrencemæssige fordel i den afrikanske region gennem en samarbejdsaftale med full-service skattefirmaet Kashadah & Co. i Libyen.

Kashadah & Co., som blev grundlagt i 1974 af ledende partner Abdussalam Kashadah, leverer en bred vifte af tjenester, herunder skatteplanlægning, konsultation og regelefterlevelse, forsikrings- og forretningsrådgivning, sociale sikringsordninger, virksomhedsregistrering, konkursbehandling og likvidation. Det Tripoli-baserede firmas kunder omfatter olieselskaber, banker og offentlige institutioner.

”Vi glæder os over denne mulighed for at samarbejde med ligesindede eksperter, der deler vores filosofier og vores vision om at levere førsteklasses tjenester med en kundefokuseret tilgang”, siger Abdussalam. ”Vi har haft et mangeårigt samarbejde med firmaet Jelil Bouraoui & Associates i Tunesien og ser frem til at arbejde sammen med medlems- og samarbejdsfirmaerne i regionen og globalt”.

Andersen Globals Bestyrelsesformand og CEO Mark Vorsatz tilføjer: ”Kashadah & Co. var tidligere et datterselskab af Arthur Andersen fra 1987 til 2002 og er i øjeblikket et af de førende skatte- og revisionsfirmaer i Libyen. Vores fælles kultur er en vigtig forbindelse såvel som de naturlige forbindelser, Abdussalam og hans team har dannet med vores andre samarbejdsfirmaer i Nordafrika. Denne integration styrker vores evne til problemfrit at kunne levere synergistiske kvalitetsløsninger til vores kunder på lokalt og internationalt niveau”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 232 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Flere pressemeddelelser fra Business Wire