Andersen Global får repræsentation i Malawi

Andersen Global får foden inden for på det malawiske marked gennem en samarbejdsaftale med Knight & Knight, som styrker deres platform på det afrikanske kontinent og tilføjer yderligere dækning i den østlige region.

Knight & Knight blev grundlagt i 2003 og er et advokatfirma med fuld service med speciale i alle aspekter af forretningsret med kapaciteter inden for bank og finans, retssager, intellektuel ejendomsret, kommerciel, fast ejendom, beskæftigelse, fusioner og virksomhedsovertagelser samt regulatoriske anliggender. Med to partnere og seks eksperter betjener firmaet enkeltpersoner og organisationer af forskellige størrelser, der repræsenterer et stort antal virksomheder over hele landet samt transaktionsenheder, multinationale selskaber, bank- og finansielle institutioner, virksomheder i den offentlige sektor, diverse ministerier, statslige og centrale offentlige myndigheder samt ikke-statslige organisationer.

”Som kernen i vores virksomhed har vores filosofi altid været at tilbyde førsteklasses tjenester designet til at imødekomme vores kunders specifikke behov”, siger ledende partner Yambani Mulemba. ”Vores samarbejde med Andersen Global styrker vores forpligtelse om at tilbyde vores kunder effektive, omfattende løsninger og forbedrer vores vækst og kapaciteter yderligere på det afrikanske marked og globalt”.

”Knight & Knight har udvidet og diversificeret deres praksis inden for de seneste år, og de har med succes positioneret sig som et dominerende firma på markedet”, siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Samarbejdet med Yambani og teamet vil gøre det muligt for os at arbejde endnu mere effektivt på tværs af regionen med deres ekspertise og vores stærkt afstemte værdier om ledelse og gennemsigtighed. Dette er endnu et vigtigt led i vores ekspansionsstrategi i Afrika”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 7.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 231 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.