Andersen Global tilføjer yderligere medlemsfirma i Portugal

Andersen Global styrker sin tilstedeværelse i Europa, når Porto-baserede Curado, Nogueira & Associados (CNA), en samarbejdspartner siden april 2018, bliver medlemsfirma og tager navnet Andersen i brug.

”I de sidste par år har vores forhold til Andersen Global gavnet vores firmas vækst og udvikling”, siger CNA Partners og Andersens nye ledende partnere i Portugal, Teresa Nogueira og Luisa Curado. ”Vi er glade for at tage Andersen-brandet i brug, da det styrker vores kapaciteter globalt og yderligere demonstrerer vores engagement i at give kunderne de bedste løsninger i klassen”.

CNA blev grundlagt i 2005 af Luisa Curado, Teresa Nogueira og Carla Malhao og leverer indenlandske og udenlandske juridiske tjenester med kapaciteter inden for forretnings- og selskabsret, fusioner og opkøb, bank og finans, arbejdsret, skatteret, skattesager, intellektuel ejendomsret og offentlig ret. CNA slutter sig til Lissabon-baserede Andersen i Portugal, hvor Andersen Global har haft et medlemsfirma siden 2017.

José Mota Soares, ledende partner for Andersen i Portugal, tilføjer: ”Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med ligesindede, der er dedikerede til at betjene kunder på højeste niveau. Vi har haft positiv synergi, og sammen vil vi fortsætte med at opbygge stærke lokale og internationale relationer med vores kunder”.

”Teresa, Luisa og deres team udviser konsekvent deres engagement over for deres kunder ved at tilbyde klassens bedste løsninger”, siger Andersen Global formand og Andersen CEO Mark Vorsatz. ”Teamet i Porto har allerede etableret et stærkt samarbejdsforhold med Lissabon-kontoret. Denne integration styrker deres samarbejdende natur, og vores organisations forpligtelse om at sikre, at vores kunder får en komplet pakke af tjenester, der fungerer gnidningsløst over hele kloden”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 227 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.