Andersen udvider sin tilstedeværelse i Latinamerika med Venezuelas største advokatvirksomhed

Andersen Global føjer mere dybde og dækning til sin Latinamerikanske platform, ved nu at være tilstede i Venezuela gennem en samarbejdsaftale, som ikke er eksklusiv, med landets største advokatvirksomhed, LEĜA Abogados.

LEĜA Abogados, som er anerkendt af Chambers and Partners , Legal 500 og IFLR1000 , dækker alle lovmæssige anliggender med kontorer i Caracas, Valencia og Barquisimeto. Denne virksomhed med fuld service hjælper virksomheder og multinationale kunder med sin ekspertise indenfor skat, international voldgift, immigration, udenrigshandel og toldvæsen, udenlandske investeringer, lovgivningsmæssige forhold vedrørende intellektuel ejendomsret, arbejdskraft og beskæftigelse, konkurrencelovgivning, grænseoverskridende fusioner og overtagelser, retssager, overholdelse og økonomisk kriminalitet. Herudover er LEĜA Abogados førende indenfor servicering af følgende brancher: Energi og naturlige ressourcer, bank og finans, IT, biovidenskab og sundhedspleje samt fremstilling og distribution.

”Vores mission har altid været at give de bedste juridiske løsninger i klassen, som er gnidningsfrie og innovative”, sagde Managing Partner Luis López Durán. ”Da vi har et internationalt fokus, forbedrer vores samarbejde med Andersen Global vores muligheder for at levere kvalitetstjenester til vores lokale og udenlandske kunder. Vi ser frem til at arbejde side om side med ligesindede enkeltpersoner, der deler vores fælles vision og værdier.”

”LEĜA Abogados er en førsteklasses virksomhed på markedet I Venezuela”, sagde Andersen Global Chairman og Andersen CEO Mark Vorsatz. ”Luis og hans team demonstrerer et engagement i forvaltning og ekspertise, som har gjort dem til en af landets mest velrenommerede virksomheder. Dette samarbejde styrker vores konkurrencedygtighed i regionen, mens vi fortsætter med at udvide vores indflydelse i Latinamerika”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på mere end 225 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Flere pressemeddelelser fra Business Wire