Andersen Global iværksætter australsk udvidelse

Andersen Global iværksætter udvidelse til Australien via en samarbejdsaftale med A&A Tax Legal Consulting og udvider hermed sin globale platform i Australasien.

A&A Tax Legal Consulting har kontorer i Melbourne og Sydney og blev grundlagt i 2010 af Office Managing Partner Cameron Allen. Det uafhængige rådgivningsfirma tilbyder et omfattende og integreret udvalg af direkte og indirekte skatteløsninger såvel som global mobilitetsskat, forretningsimplementering og -behandling, virksomhedstjenester, juridisk rådgivning, virksomhedsfinansiering og transfer pricing-tjenester til lokale og internationale kunder.

”Jeg ved, hvordan sammenhængende, førsteklasses service ser ud, og vi er ivrige efter at samarbejde med alle de ansatte i Andersen verden over, der er indbegrebet af disse værdier,” siger Cameron. ”Dette samarbejde er afgørende for udvidelsen af mulighederne for vores ansatte og bringe de bedste løsninger til vores kunder globalt.”

”Cameron og hans team af eksperter har vidtgående erfaring og et fremragende omdømme i branchen, hvilket er et stærkt fundament for vores organisation i denne region,” siger bestyrelsesformand for Andersen Global og adm. direktør for Andersen, Mark Vorsatz. ”Firmaet bestræber sig hele tiden på at levere best-in-class tjenester, der supplerer vores globale platform. Vi er særdeles glade for at arbejde sammen med ligesindede om at udvikle omfattende dækning og synergistiske løsninger til vores kunder globalt.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC, har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på over 198 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.