Andersen Global forbedrer tilstedeværelsen i Østafrika og indfører samarbejdsvirksomhed i Burundi

Andersen Global fortsætter med at udvide sin platform i Østafrika gennem en samarbejdsaftale med det Burundi-baserede CN & Associates, som tilføjer geografisk dækning på et vigtigt marked, da organisationen fortsætter med at opbygge sin omfattende platform i regionen.

CN & Associates, en virksomhed bestående udelukkende af kvinder, blev grundlagt af Managing Partner Caritas Niyonzima og fokuserer på at yde juridiske tjenester inden for erhverv, banking, fast ejendom, intellektuel ejendom, offentlige indkøb, arbejdskraft, skilsmisser, skat, retssager og menneskerettigheder med vægt på køn, børnesager og program-/projektvurdering. Virksomheden hjælper enkeltpersoner og virksomheder, fra internationale og nationale virksomhedsenheder til lokale nonprofitorganisationer.

“Vi er stolte af vores forpligtelse over for forvaltning og er altid på udkig efter nye måder at levere resultater og løsninger til vores kunder,” sagde Caritas. “Nu hvor vi har opnået et stærkt regionalt omdømme, ønsker vi at forbedre vores servicetilbud. Et samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at fungere som en one-stop-shop og give vores kunder ressourcer fra et globalt firma.”

”Teamet hos CN & Associates giver vores team i Afrika yderligere dybde og forbedrer vores tilstedeværelse og kapacitet i Burundi,” sagde Andersen Globals formand og Andersens administrerende direktør Mark Vorsatz. ”Caritas og hendes team af dygtige advokater giver kunder de bedste løsninger og udviser en forpligtelse til uafhængighed og gennemsigtighed. De er, sammen med vores medlemsfirmaer og andre samarbejdsvillige virksomheder i regionen, dedikeret til vores integrerede tilgang til skatte- og juridiske tjenester på en problemfri måde. ”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret på over 194 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.