Andersen Global træder ind i Sudan, idet den afrikanske ekspansion stadig prioriteres højt

Andersen Global har indgået en samarbejdsaftale med advokatfirmaet Ali Gailoub and Samia El Hashmi i Sudan. Tilføjelsen af firmaet, der hører hjemme i Khartoum, etablerer Andersen Globals tilstedeværelse i landet og fortsætter organisationens ekspansion på kontinentet.

Firmaet, der blev grundlagt i 1987 og ledes af administrerende partner Samia El Hashmi, fokuserer på selskabsret, retssager og andre forretningstransaktioner. Derudover omfatter Ali Gailoub and Samia El Hashmis specifikke ekspertiseområder administrativ lovgivning, antitrust og handel, luftfart, bankvirksomhed, skat, forretningsdannelse og generel selskabs- og erhvervsret. Full service-firmaet opererer med to partnere og 10 advokater, der tilbyder en bred vifte af ydelser, der er skræddersyet til deres kunder og leverer juridiske konsulentydelser til enkeltpersoner og virksomheder, samt rådgivning til diplomatiske missioner og ambassader i Sudan og Afrika.

”Advokaterne i vores firma har dokumenteret erfaring i at levere vellykkede løsninger, der er i vores kunders bedste interesser,” sagde Samia. "Vores samarbejde med Andersen Global giver os mulighed for at udvide vores rækkevidde og levere bredere juridiske ydelser til vores kunder, og nu, skatteservices gennem organisationens medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer."

”Ali Gailoub and Samia El Hashmi er endnu en praksis af høj kvalitet, der styrker vores platform i Afrika, som nu omfatter mere end 36 lande,” sagde bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz. ”Ali/Samia og deres teams’ dedikation til uafhængighed og gennemsigtighed sætter standarden for juridiske ydelser i Sudan, hvilket lægger et stærkt fundament for vores organisation på markedet og vil være vigtigt, idet vi udvider vores rækkevidde yderligere.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret i over 193 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.