Andersen Global fortsætter caribisk ekspansion med yderligere tilstedeværelse i Trinidad og Tobago

Andersen Global annoncerer en større tilstedeværelse i Trinidad og Tobago med samarbejdsfirmaet, Johnson, Camacho & Singh, hvilket tilføjer dybde til organisationens platform, idet den accelerer sin ekspansionsindsats i Caribien.

Beliggende i Port of Spain, Trinidad, er full service-advokatfirmaet velkendt i hele regionen med tretten advokater, der dækker selskabsret og handelsret, handelsretlige tvister, ejendomsudvikling og tilskødning, olie og gas, fusioner og opkøb, insolvens, samt bankvirksomhed og finans. Derudover er firmaet rangeret som Band 2 for generel erhvervsret i Trinidad og Tobago, global rangering af Chambers & Partners .

Partnerne hos Johnson, Camacho & Singh er af den opfattelse, at samarbejdet med Andersen Global er den næste milepæl for virksomheden, da det vil give os mulighed for at nå ud over det regionale marked og give vores kunder ressourcerne fra et globalt firma. Seniorpartner, Stephen Singh, tilføjede, ”Ekspertise og professionalisme er vigtige egenskaber for ethvert firma, men det er gennemsigtighed og forvaltning, der har lagt grundlaget for vores virksomheds succes ved at sikre, at vores kunder modtager uovertrufne løsninger.”

Bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede, ”Tilføjelsen af Johnson, Camacho & Singh udvider vores kapaciteter i Caribien, idet vi fortsætter med at udvide på dette vigtige marked. Johnson, Camacho & Singh-teamet deler vores organisations forpligtelse til uafhængighed og udviser de højeste faglige standarder ved håndtering af kundeanliggender, hvilket giver os mulighed for yderligere at levere skattemæssige og juridiske tjenester af højeste kvalitet på en sømløs måde.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 6.000 eksperter globalt og er repræsenteret på over 180 lokaliteter via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.