Andersen Global gør sin tilstedeværelse i Liberia

Andersen Global annoncerer en ekstra tilstedeværelse i Afrika gennem en samarbejdsaftale med full service-regnskabsfirmaet BICON Inc. i Liberia, som fortsætter organisationens bestræbelser på at skabe vækst på tværs af sin globale platform og tilføje bredde til sin tilstedeværelse på kontinentet.

BICON Inc., som er grundlagt i 2015, ledes af administrerende partner Zinnah B. Sackie og omfatter et team på mere end 30 eksperter, hvoraf nogle er udlånt og i øjeblikket bestrider vigtige offentlige stillinger. Virksomheden fra Monrovia leverer en række regnskabstjenester til kunder i forskellige brancher, herunder merchandising, fremstilling, minedrift og landbrug.

”Vores stabile vækst de sidste mange år afspejler vores forpligtelse til forvaltning og gennemsigtighed, når vi håndterer kundeanliggender og vores evne til at bevare den konkurrencemæssige fordel i vores marked ved effektivt at imødekomme kundebehov i et stadigt skiftende forretningslandskab,” sagde Zinnah. ”Det næste logiske skridt på vores virksomheds rejse med fortsat vækst er vores samarbejde med Andersen Global, da vi mener, at dette er en synergistisk mulighed, der vil give vores firma mulighed for at fortsætte med at imødekomme vores kunders regionale og globale behov.”

”Vores udvidelse i Afrika er fortsat en nøgleprioritet for vores organisation og at arbejde med dygtige, ligesindede personer som dem hos BICON Inc. giver os mulighed for at styrke vores globale platform for at levere skattetjenester på en sømløs måde,” sagde administrerende direktør for Andersen og bestyrelsesformand for Andersen Global, Mark Vorsatz. ”Tilføjelsen af BICON Inc. er en afspejling af vores ambition om fortsat at øge vores tilstedeværelse i Afrika og et vidnesbyrd om de fremskridt, som vi gør for at øge vores markedsandel på kontinentet.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Siden oprettelsen i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 176 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.