Andersen Global underskriver første samarbejdsaftale i Tchad

Andersen Global har indgået en samarbejdsaftale med Kreich Avocats, et uafhængigt full-service advokatfirma i Tchad, hvilket markerer organisationens debut i landet, idet den fortsætter med at udvide sin platform i Afrika.

Firmaet blev grundlagt i N’Djamena i 2015 af administrerende direktør Abdelkérim Kreich, og tilbyder juridisk ekspertise til kunder i Tchad og i subregionen i Det Økonomiske Fællesskab af Centralafrikanske Stater (CEMAC). Teamet med 10 eksperter repræsenterer lokale virksomheder, statslige institutioner og flere datterselskaber af multinationale virksomheder i brancher såsom bankvirksomhed og finans, telekommunikation, medier, energi, sundhedspleje, farmakologi og luftfart.

”Da vi grundlagde dette firma, gjorde vi det til et mål at være det mest efterspurgte, pålidelige advokatfirma i Tchad,” sagde Abdelkérim. ”At samarbejde med Andersen Global vil give os mulighed for at udvide vores servicetilbud ud over Tchad og CEMAC-området, mens vi stadig opretholder vores værdier og visioner om at levere uovertrufne tjenester på en sømløs måde. Vi ser frem til at samarbejde med Andersen Globals medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer i vores nabolande – Nigeria, Niger og Cameroun – såvel som globalt.”

Bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen, Mark Vorsatz, tilføjede, ”Afrika fortsætter med at være et vigtigt marked for global forretning, og vores organisation har ambitiøse planer om at fortsætte vores ekspansionsindsats på kontinentet. Abdelkérim og hans team har udvist engagement i uafhængighed og lidenskab for forvaltning og stræber efter at gøre en forskel i Tchad ved at sætte standarden for jurister. Tilføjelsen af Kreich Avocats er endnu en grundlæggende byggesten for vores platform i Afrika.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer, bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden.