Andersen Global går ind i Marokko, udvider tilstedeværelsen i Nordafrika

Efter sin fortsatte ekspansion i hele det sydlige, østlige og vestlige Afrika styrker Andersen Global sin tilstedeværelse i Nordafrika ved en samarbejdsaftale med det marokkanske rådgivningsfirma M.A. Global Consulting (MAGC).

MAGC blev grundlagt i 2005 af afdelingsadministrationspartner Mehdi El Attar og er vokset til at omfatte tre partnere og næsten 30 eksperter. Firmaet leverer skatte- og juridiske tjenester, herunder bogholderi, regnskabstilsyn, juridisk rådgivning, skatterådgivning, ledelsesrådgivning samt assistance og organisering i forbindelse med informationssystemer.

”I de forløbne 14 år har vi været stolte over vores forvaltning og formidling af uovertrufne tjenester for vores kunder”, sagde Mehdi. ”Muligheden for at samarbejde med Andersen Global er en ære, der giver os mulighed for at udvide rækkevidden af vores tjenestetilbud og ressourcer og nå hele vejen rundt om kloden”.

”Mens vi fortsat udvider vores platform i denne region sikrer partnerskab med ligesindede personer, at vi er endnu bedre rustet til at levere problemfri, uovertrufne tjenester over hele verden”, sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Mehdi og hans team sætter standarden. Dette samarbejde er endnu et vigtigt led i udvidelsen af vores organisation i Afrika og henvender sig til et vigtigt marked, der positionerer os for fortsat vækst”.

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk adskilte, uafhængige medlemsfirmaer bestående af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter sin oprettelse i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 167 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.