Andersen Global styrker tilstedeværelsen i Nigeria med The New Practice

Andersen Global indgik en samarbejdsaftale med advokatfirmaet The New Practice (TNP), der er baseret i Lagos, og øger hermed den globale organisations fodaftryk i Afrika, samt styrker sin tilstedeværelse i Nigeria.

TNP blev grundlagt i 2007 og består af Office Managing Partner Baba Alokolaro og flere end 20 juridiske medarbejdere. Firmaet yder en lang række kommercielt orienterede juridiske tjenester indenfor en række discipliner, herunder kapitalmarkeder, kommerciel konfliktløsning, erhvervsfinansiering, infrastruktur, byggeri, fast ejendom, energi og naturressourcer, erhverv, handel, fusioner, privat kapital, FinTech, teknologi, e-handel og forretningsrådgivning.

”Det, der driver os, er en stærk tro på at gøre tingene bedre og udforske nye måder at levere resultater og løsninger til vores kunder på, og det er derfor, vi er så overbeviste om vores samarbejde med Andersen Global,” udtaler Baba. ”Det er en mulighed for at styrke vores udbud af tjenester og udvide vores globale platform på en kontinuerlig måde, der er på linje med vores firmas værdier.”

Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Gobal og administrerende direktør i Andersen, tilføjer: ”Dette er en anden strategisk gruppe, der er relevant i forhold til vores strategi i Afrika og afrunder vores platform i Nigeria. Baba og hans team demonstrerer vores organisations værdier mht. forvaltning og gennemsigtighed, såvel som en forpligtelse til at give deres kunder den bedst mulige service. TNP-teamet arbejder tæt sammen med vores Andersen Tax-team i Nigeria, hvilket bidrager til vores fortsatte vækst i Afrika.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter globalt og er repræsenteret mere end 166 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.