Andersen Global udvider i Bosnien-Hercegovina

Andersen Global meddeler, at firmaet har indgået en samarbejdsaftale med et full-service advokatfirma i Bosnien-Hercegovina. SAJIĆ i Banja Luka er det fjerde firma i regionen, der underskriver en samarbejdsaftale med Andersen Global inden for den sidste måned.

Ejer og administrerende direktør, Aleksandar Sajic, grundlagde firmaet i 2003 og har udvidet det til at omfatte fire partnere og næsten 20 eksperter. SAJIĆ leverer en række juridiske tjenester til kunder, herunder civile søgsmål, familieret, virksomhedsforhandlinger, intellektuel ejendomsret, videnskab og teknologi, og skat. Dette samarbejde udvider Andersen Globals rækkevidde til at omfatte næsten 65 lande over hele verden med juridiske tjenester i over 55 lande.

”At samarbejde med Andersen Global forbedrer vores tjenestetilbud og udvider vores internationale rækkevidde,” sagde Aleksandar. ”Organisationens globale platform giver os mulighed for at udvide vores kapaciteter og bringe fordelene ved et globalt firma til vores kunder.”

”Tilføjelsen af SAJIĆ giver os en formidabel løsning i regionen, der gør det muligt for vores firma at konkurrere med de bedste firmaer i regionen,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”Aleksandar og hans team har allerede solide samarbejdsrelationer med vores andre advokatfirmaer i regionen: Miro Senica and Attorneys i Slovenien, Kallay & Partners i Kroatien og JSP i Serbien, og vi vil fortsætte med at tilføje kvalitetsgrupper, der passer til vores værdier og styrker vores evne til at levere sømløse, uovertrufne kundeløsninger over hele verden.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu mere end 5.000 eksperter verden over og er repræsenteret på mere end 162 steder via sine medlemsfirmaer og samarbejdsfirmaer.