Andersen Global bekendtgør første samarbejde i Kroatien

Andersen Global bekendtgjorde i dag, at de har underskrevet en samarbejdsaftale med en af Kroatiens største advokatfirmaer KALLAY & PARTNERS Ltd. Tilføjelsen af firmaet, der hører hjemme i Zagreb, etablerer Andersen Globals tilstedeværelse i landet og fortsætter organisationens ekspansion i regionen.

KALLAY & PARTNERS Ltd. blev grundlagt i 2006 og er under ledelse af grundlægger og Office Managing Director Marko Kallay. Firmaet, under hans ledelse, yder et bredt udvalg af juridiske tjenester til både uden- og indenlandske kunder, herunder bank- og finans, handels- og selskabsret, tvistbilæggelse, formidling og mægling, arbejdsret og lovgiverrelationer.

”Vores firma sætter pris på engagement, gennemsigtighed, pålidelighed og at yde kunder de bedst mulige juridiske tjenester, og disse værdier går godt i spænd med Andersen Globals standarder og vision,” siger Marko. ”Dette samarbejde vil gøre os i stand til at bringe vores kundeservice op på det næste niveau og udvide vores fodaftryk mere bredt. Vi er spændt på at arbejde tæt sammen med vores kolleger i Andersen Global, regionalt såvel som internationalt.”

“KALLAY & PARTNERS har et etableret samarbejde med vores andre samarbejdsfirmaer i regionen, og deres interaktive forhold er en integreret del af vores udvidelsesstrategi,” siger Mark Vorsatz, bestyrelsesformand og direktør i Andersen Global. ”Marko og hans team deler vores engagement i at yde den bedst mulige service og vores passion for forvaltning, perfektion og uafhængighed.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Efter at være blevet etableret i 2013 af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC har Andersen Global nu over 5.000 eksperter verden rundt og er repræsenteret på mere end 161 steder via sine medlems- og samarbejdsfirmaer.