Andersen Global går ind i Namibia; Fortsætter udvidelse af tilstedeværelse i Afrika

Andersen Global er stolt over at kunne annoncere en samarbejdsaftale med et af Namibias største advokatfirmaer, Dr. Weder, Kauta & Hoveka Inc. Andersen Globals tilstedeværelse i det sydlige Afrika er vokset markant i år med tilføjelser i Sydafrika, Zambia, Botswana, Zimbabwe, Rwanda, Mauritius og nu Namibia - det 17. land i Afrika, hvor den globale organisation nu har en tilstedeværelse.

Dr. Weder, Kauta & Hoveka Inc. har praktiseret jura i Namibia i mere end 70 år, og har over 100 juraeksperter og 19 partnere over hele Namibia med kontorer i Windhoek, Ongwediva, Swakopmund og Grootfontein.

”I kernen af vores forretning er vi relationsdrevne og opmærksomme på den adfærd, vi udviser,” sagde André Swanepoel, administrerende direktør for Dr. Weder, Kauta & Hoveka Inc. ”Vi er gennemsigtige og forpligtede til at levere uovertruffen service til vores kunder og er glade for at samarbejde med firmaerne i Andersen Globals internationale organisation, da vores værdier ligger tæt op ad hinanden.”

Dr Weder, Kauta & Hoveka Inc. leverer juridiske tjenester til enkeltpersoner, familier og erhvervskunder inden for retssager, arbejdsret, handelsret, selskabsret, skattelovgivning og formidling.

”Namibia er i en unik position med vækst og økonomisk opbygning og dermed et meget vigtigt marked for vores afrikanske strategi, og idet vi fortsætter med at udvide globalt,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. ”André og hans team deler vores værdier bestående af strømlinet service og ledelse, og vi ser frem til at arbejde tæt sammen med dem i Namibia.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret mere end 151 steder igennem medlems- og samarbejdsfirmaer.