Andersen Tax & Legal tilføjer lokalitet i Polen

Andersen Global meddelte i dag, at Andersen Tax & Legal i Polen udvider med et nyt kontor i Torun til at betjene kunder i det nordcentrale Polen. Torun er et af fire steder i Polen, hvor Andersen Global er repræsenteret igennem sine medlems- og samarbejdsfirmaer.

Andersen Tax & Legal i Polen blev et medlemsfirma i Andersen Global i januar 2019. Teamet i Polen leverer skattetjenester, juridiske tjenester, interne afregningspriser og konsulenttjenester, herunder momsrådgivning, due diligence, toldkonsulentvirksomhed, fusioner og erhvervelser, arbejdsret, administrativ lovgivning og værdiansættelsestjenester til kunder.

“Dette er en fantastisk tilføjelse med henblik på vores fortsatte vækst og væksten af vores eksperter. Det nye kontor giver os ikke kun mulighed for at forbedre vores servicekapaciteter i Polen, men forbedrer også vores evne til at nå og betjene kunder uden for landet,” sagde Marcin Matyka, administrerende direktør for Andersen Tax & Legal i Polen. “Strategisk set har Torun og dets storbyområde den perfekte kombination af egenskaber, der gør det modent til forretningsudvikling: beliggenhed, jobmarked af høj kvalitet, solid teknisk infrastruktur plus en ubestridelig energi, der er meget gunstig.”

Aleksandra Kalinowska, partner hos Andersen Tax & Legal i Polen tilføjede, “Torun er et spændende marked, og vi modtager allerede feedback om, at dette marked er klar til, hvad vores team kan tilbyde: uovertruffen, sømløs service. Vores team i Polen er i stand til at udvide vores rækkevidde yderligere gennem regionen med denne tilføjelse, og vi glæder os til at se dens indvirkning de kommende år.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret mere end 149 steder igennem medlems- og samarbejdsfirmaer.