byFrey - Dit univers for velvære, møbler, specialiteter og meget mere!

byFrey er stolte af at præsentere et univers, hvor du finder alt, hvad hjertet begærer. Vi byder på et væld af produkter inden for velvære, specialiteter, møbler og pynt til boligen, og vi har noget for enhver smag - mænd som kvinder. Hos byFrey er vi dedikeret til at levere lækre produkter, der både glæder krop og sjæl.

Vores produkter er nøje udvalgt med fokus på natur og miljø. Vi tilbyder et bredt udvalg af hudplejeprodukter, der er egnet til enhver hudtype. En vigtig fællesnævner for alle vores hudplejeprodukter er, at de ikke er testet på dyr. Du finder blandt andet lækre hudplejeprodukter uden animalsk fedt, parabener, parfume og kunstige farvestoffer i vores sortiment. Derudover er mange af vores velværeprodukter økologiske og veganske, som er med til at understrege vores hengivenhed til miljøet og naturen.

Men byFrey er mere end bare hudpleje. Vi fører også et bredt udvalg af møbler og andre lækre ting til boligen. Du kan blandt andet finde opvaskemiddel, rengøringsmiddel og skønne duftlys, der fuldender følelsen af luksus og velvære. For at tage velværen til et helt nyt niveau, tilbyder vi også delikate specialiteter, der pirrer dine smagsløg.

Vi inviterer alle til at dykke ned i vores spændende univers af skønne sager. Uanset om du søger noget nyt og lækkert til dig selv eller en du holder af, er vi overbeviste om, at du kan finde noget, der vil falde i din smag hos byFrey.

For at udforske vores produkter, besøg vores hjemmeside.

VVS Østerbro, Søborg og Gentofte: Murer & VVS Kjeld Hansen har med en unik blanding af murere og VVS’ere skabt et firma, der hurtigt kan hjælpe danskere i Storkøbenhavn med at få moderniseret deres hjem21.3.2024 13:51:55 CET | Pressemeddelelse

Murer & VVS Kjeld Hansen https://www.kjeldhansen.dk/ gør det lettere at være dansker i Storkøbenhavn. Med deres kombinerede færdigheder inden for VVS- og murerarbejde, har de været i stand til at hjælpe mange borgere til at få grønne og bæredygtige hjem, der samtidig er en nydelse af være i.

Pollensæsonen starter tidligere: En voksende udfordring for danskere med allergi14.3.2024 13:08:38 CET | Pressemeddelelse

Naturens rytmer bliver mere end nogensinde før påvirket, og en af de mest mærkbare effekter er den tidligere start på pollensæsonen. Dette fænomen udgør en stigende udfordring for de 25% af danskerne, der lider af pollenallergi, også kendt som høfeber. Denne tilstand, som for mange signalerer starten på længere dage og varmere vejr, bringer en mindre velkommen ledsager: et væld af symptomer, der spænder fra lette irritationer til alvorlige forstyrrelser af dagligdagen.

Sneakers: Mere end bare fodtøj11.3.2024 12:48:52 CET | Pressemeddelelse

Den rolle, som sneakers spiller i både mode- og kulturverdener, er ikke til at tage fejl af. Fra de beskedne startpunkter på basketballbaner og løbestier til dagens rampelys på modeopvisninger og i storbyernes gader, har sneakers undergået en bemærkelsesværdig transformation. Specielt et par som "Nike Dunk Low", der oprindeligt blev designet til basketballspillere, er vokset sig til at blive et stilikon inden for både sportens verden og street fashion. Denne rejse fra funktionalitet til modeikon fortæller en større historie om udviklingen af sneakers og deres plads i dagens kultur.