Brit Thorsager Riisom er ny rådgiver i Middelfart Sparekasse i Horsens

Middelfart Sparekasse har budt velkommen til en ny rådgiver i afdelingen i Horsens. Det er 41-årige Brit Thorsager Riisom, som kommer fra en stilling i Spar Nord Vejle, hvor hun har arbejdet de seneste ni år. Foto: Middelfart Sparekasse

For fremtiden får hun sin daglige gang i Middelfart Sparekasses afdeling på Høegh Guldbergs Gade i Horsens, hvor hun skal arbejde som rådgiver for privatkunder.

- Det bedste ved mit arbejde er, at jeg kommer i kontakt med mange mennesker, og at der ikke er to dage, som er ens. Der er stor variation i de daglige opgaver. Jeg har valgt Middelfart Sparekasse, fordi sparekassen har et godt omdømme og nogle gode værdier. Desuden har jeg tidligere arbejdet sammen med afdelingsdirektør Peter Nygaard, siger Brit Thorsager Riisom, som desuden ser frem til at få kortere på arbejde.

Privat bor hun nemlig allerede i Horsens. Fritiden spenderes gerne i haven eller på familiens lille båd. Derudover dyrker Brit Thorsager Riisom både ridning og dans.