Brillebutik runder 10 år i Haderslev

Louis Nielsen i Haderslev runder 10 år, og det bliver fejret med en række gode tilbud til Open By Night 1. september

Chefoptiker Thomas Aarø håber at se mange i butikken, når butikken fejrer 10 år i byen den 1. september.

Louis Nielsen i Haderslev fejrer 10 år i byen den 1. september. Siden 2007 har chefoptiker Thomas Aarø og butikkens medarbejdere solgt næsten 40.000 par briller og antallet af medarbejdere i butikken er tredoblet på de 10 år i byen.

Chefoptikeren har en god fornemmelse af, hvorfor kunderne besøger butikken i Bispegade, og kundetilgangen har været stødt stigende siden begyndelsen i 2007.

- Vi lytter til kunderne og sørger for, at de føler sig trygge, og det har enorm betydning, fortæller Thomas Aarø og fortsætter.

- Når kunderne er glade, fortæller de om deres oplevelse til andre kunder, og det nyder vi godt af. Vi får mange nye kunder ind, som har hørt gode ting fra venner eller familie.

Han glæder sig over den store opbakning, som butikken har i byen.

- Det er vi meget taknemmelige for og vi knokler hver dag for at levere byens bedste og mest professionelle service. Vi er i dag ni medarbejdere i butikken mod de 3, vi var, da vi begyndte, vi har for længst passeret 38.000 solgte briller, og åbningstiden er udvidet på både hverdage og på lørdage for at kunne følge med efterspørgslen på briller og kontaktlinser, fortæller Thomas Aarø og fortsætter.

- Vi har gennem årene oparbejdet en stor og loyal kundekreds, som vi gør alt for at bevare, siger chefoptiker hos Louis Nielsen i Haderslev, Thomas Aarø, der håber, at rigtig mange har lyst til at fejre 10 års jubilæet med butikkens medarbejdere.

Jubilæet fejres i forbindelse med Open by Night, fredag 1. september, hvor der er åbent til klokken 22, og dørene åbnes allerede kl. 8 på dagen. Der er gratis kaffe og kage i butikken hele dagen og 50 % på briller fra 795 kr.