Brammer lancerer ny serie af personlige værnemidler

Som en nyhed på det danske marked introducerer Brammer, storleverandør til industrien, en ny og prisvenlig serie af værnemidler ved navn Q-Safe, der til fulde lever op til kræsne kunders sikkerhedskrav.
Sikkerhedsveste, der øger synligheden, hårnet og støjværn er tre af de over hundredvis af produkter, der er tilgængelige i Q-Safe-serien. Foto: PR.

Hver dag arbejder ansatte i fremstillings- og industrivirksomheder i miljøer med farlige opgaver, der uden den rette beskyttelse og omtanke kan føre til skader. Arbejdsgiverne er selvsagt forpligtede til at udstyre medarbejderne med personlige værnemidler, der beskytter mod sundheds- og sikkerhedsrisici, og den forpligtelse bliver nu enklere at leve op til. Q-Safe er navnet på serien af personlige værnemidler, som Brammer, storleverandør til industrien, nu introducerer på det danske marked.

– Q-Safe giver beskyttelse fra top til tå. Sortimentet er simpelthen så stort, at enhver virksomheds behov kan blive dækket. Derfor glæder vi os til at komme ud til kunderne og fortælle mere om denne serie af værnemidler, der byder på både kvalitet og sikkerhed, fortæller Jan Lauritzen, administrerende direktør i Brammer A/S.

Brammer er eneforhandler af Q-Safe på verdensplan og handler eksklusivt med virksomheder inden for industri og produktion. Nogle af Europas største industrikoncerner har allerede fået øjnene op for Q-Safe og bruger udelukkende Brammers eget mærke af personlige værnemidler.

Penge at spare
For virksomhederne er det ikke kun det store udvalg, der er interessant. Prisen er i høj grad også et salgsparameter for Brammer. Da Q-Safe ikke er til salg i butikker eller ved andre grossister, er der ikke brugt unødige midler på markedsføring, indpakning eller andre salgsaktiviteter.

– Brammers fornemste opgave er at spare penge for vores kunder. Det er klart, at når en industrivirksomhed kan nøjes med én leverandør til at indfri alle ønsker til personlige værnemidler samt alle andre MRO-produkter i selve produktionen, så er der penge at spare. Derfor har Q-Safe en lavere pris, uden at vi er gået på kompromis med kvaliteten, forklarer Jan Lauritzen.

Adm. direktør, Brammer A/S
jan.lauritzen@brammer.biz

Brammer lover, at Q-Safe byder på kvalitet og sikkerhed på højde med alle andre mærker til en markant lavere pris. Foto: PR.

Brammer A/S er med sit enorme produktsortiment den eneste europæiske totalleverandør til MRO-markedet. Der leveres fra moderne, højteknologiske distributionscentre lokalt på tværs af Europa, 24/7/365. Koncernens 3500 medarbejdere betjener mere end 100.000 kunder inden for alle industrisegmenter, og dens omfattende, paneuropæiske netværk dækker 22 lande. Brammer overtog i januar 2014 Lönne Scandinavia med selskaber i Danmark, Finland, Norge og Sverige, som ved indgangen til 2015 alle skiftede navn til Brammer. Det danske selskab, Brammer A/S, er beliggende i Harlev ved Aarhus. www.brammer.dk