Boxers adm. direktør får ny rolle i Norlys’ mobilsatsning

Erik Andersen har i 6 år været i ledelsen af det Norlys-ejede Boxer, senest som administrerende direktør. Nu træder han ind i Norlys’ ambitiøse mobilprojekt, som forventes for alvor at få luft under vingerne senere på året.

Erik Andersen bliver en del af holdet omkring Norlys' mobilsatsning fra dags dato.

Erik Andersen skal fremadrettet være en del af det team, som arbejder på at gøre Norlys til en markant spiller på det danske mobilmarked. Det betyder også, at han siger farvel til Boxer, og at Boxer-medarbejderne får reference til kommerciel direktør for Norlys Digital, Lise Bering.

- Jeg er overbevist om, at det er det helt rigtige for Boxer at komme tættere på resten af Norlys, og jeg er stolt over at overlevere et Boxer i topform. Nu glæder jeg mig til at blive en del af et visionært og ambitiøst mobilprojekt, fortæller Erik Andersen, der tidligere har været direktør for Telmore og også har mere end 10 års erfaring som privatkundedirektør i Yousee.

Norlys’ mobil-team ledes af en anden tidligere Boxer-direktør, nemlig Ulf Lund, og han ser frem til at få Erik Andersen med ombord:

- Erik var den første, jeg ringede til for 6 år siden, da jeg startede i Boxer, og heller ikke denne gang krævede det meget overtalelse. Vi begynder at kunne skimte målet, så nu får vi for alvor brug for alle Eriks kommercielle og operationelle kvaliteter. Jeg glæder mig meget til at få ham med på holdet, fortæller Ulf Lund.

Erik Andersen tiltræder sin nye rolle fra dags dato.

For yderligere information

Erik Andersen, tlf. 4132 9597