Boxer kombinerer moderne streaming med traditionel zapning

Med to nye produkter bejler Boxer til de danskere, der både vil kunne zappe mellem traditionelle tv-kanaler og samtidig have et bredt udvalg af streamingtjenester.

Boxer har nu lanceret de to nye produkter Boxer Streaming og Boxer Streaming med Sport. Med lanceringen træder Boxer ind i fremtiden og samler tv, streaming og bredbånd i ét og samme produkt. Boxer Streaming kombinerer billigt bredbånd med de tre bedste danske streamingtjenester - TV 2 Play, Dplay og Viaplay. Samtidig samler produktet alle de traditionelle tv-kanaler fra DR, TV 2, Discovery og NENT i Boxers egen app Boxer Play. På den måde kan kunderne nu få den traditionelle zappe-oplevelse, som mange savner i den moderne streamingverden.

- Det er blevet komplekst for danskerne at finde rundt i udbuddet af tv-kanaler og streamingtjenester. Der mere end 30 streamingtjenester og 100 tv-kanaler at vælge imellem. Det er ganske enkelt for meget for mange af os.

- Vi tror på, at mange danskere gerne vil have hjælp til at vælge de bedste streamingtjenester. Samtidig ved vi, at mange danskere ikke vil sige farvel til de bedste tv-kanaler og den traditionelle zappe-oplevelse. De to behov kombinerer vi i vores nye produkt, fortæller Erik Andersen, direktør i Boxer, der er en del af Norlys.

For mange kunder deler sport vandene, når det kommer til tv og streaming. Enten er kunderne vilde med sport. Ellers også er de det ikke. Derfor har Boxer valgt at tilbyde to produkter: Boxer Streaming (uden sport) og Boxer Streaming med Sport. Førstnævnte samler de mest sete tv-kanaler og al det gode indhold, man kender fra DR, TV 2, NENT og Discovery, mens Boxer Streaming med Sport giver adgang til alt det samme indhold PLUS alle relevante sportsrettigheder.

- Vi holder fast i, at det skal være enkelt og billigt at være kunde hos Boxer. Med de nye produkter får kunder bredbånd, streaming og tv samlet ét sted. Vi gør det let at vælge. Og prisen er skarp, siger Erik Andersen.