Boxer får ny direktør

Tv-distributøren Boxer får ny direktør. Erik Andersen afløser Ulf Lund, som er blevet udpeget til at drive et nyt strategisk projekt i Norlys-koncernen, som Boxer er en del af.

Erik Andersen er ny direktør hos tv-distributøren Boxer, som er en del af Norlys-koncernen. Som kommerciel direktør i Boxer har Erik Andersen de sidste fem år kørt et tæt parløb med Ulf Lund, som han nu afløser. Ulf Lund er blevet udpeget til at drive et nyt strategisk projekt i Norlys.

- Jeg har håndplukket Ulf Lund til at stå i spidsen for et projekt, som kan blive definerende for Norlys i fremtiden. Vi kan ikke fortælle så meget om projektet endnu, men vi forventer at kunne løfte sløret for det inden sommerferien. Ulf har gjort det fremragende hos Boxer, men heldigvis står Erik Andersen med sin meget stærke profil klar som den oplagte afløser, siger Niels Duedahl, adm. direktør i Norlys.

Ulf Lund siger:

- Erik Andersen er en gudsbenådet håndværker, og jeg er meget glad for at give Boxer-stafetten videre til ham. Det bliver selvfølgelig vemodigt at sige farvel til Boxer, men jeg synes, at timingen er god, og jeg glæder mig vildt meget til min nye opgave.

Erik Andersen siger:

- Det er med stor ydmyghed, at jeg overtager stafetten fra Ulf. Han er en dygtig strateg, købmand og leder, og under hans ledelse har Boxer sat mange rekorder. På vegne af medarbejderne i Boxer vil jeg gerne sige tak til Ulf for fem forrygende år.

Erik Andersen er 51 år og har næsten 20 års erfaring fra den danske telebranche, herunder 10 år som en del af topledelsen hos YouSee og et par år som adm. direktør for Telmore.

Direktørskiftet i Boxer sker i dag.

For yderligere information:
Ulf Lund, ulflun@norlysdk / 4132 9500

Norlys introducerer GoSwitch på elmarkedet23.9.2020 07:00:00 CESTPressemeddelelse

GoSwitch er Norlys’ nye mæglerkoncept for enkelt og nemt indkøb af strøm. GoSwitch følger markedet og holder løbende øje med, hvilke leverandører der har de billigste elaftaler og flytter automatisk kunden. Blot ved at tegne et abonnement på 29 kr. om måneden hos GoSwitch kan en almindelig familie spare over 1100 kr. om året på deres elregning – endda efter abonnementet er betalt. GoSwitch er på markedet i dag.