Borgmesteren indviede Lidl i Aars

Den nye Lidl-butik i centrum af Aars fik en flot modtagelse af byens indbyggere, da borgmester Per Bach Laursen (V) sammen med kommunaldirektør Henrik Kruuse og butikschef Per Nielsen klippede den røde snor torsdag morgen.

Lidl-teamet foran den nye Lidl-butik i Aars.

Butikschef Per Nielsen var tydeligt stolt og glad, da han torsdag morgen kunne byde velkommen til de første kunder i Aars’ nye og moderne Lidl-dagligvarebutik, der ligger på Himmelandsgade 45-49.

Ved sin side havde han borgmester fra Vesthimmerlands Kommune, Per Bach Laursen (V) og kommunaldirektør Henrik Kruuse, der klokken 08.00 klippede den røde snor og indviede butikken, inden de spændte kunder kunne få lov at kigge sig omkring i den splinternye butik.

”Det var virkelig dejligt endelig at kunne vise resultatet af vores hårde arbejde frem for beboerne i Aars. Vi synes selv, at vi har fået opbygget en flot butik, der er moderne indrettet og i høj kvalitet. Det var også mit indtryk, at vores kunder syntes godt om deres nye butik, vores venlige personale og store udvalg af friske produkter indenfor blandt andet frugt og grønt, mejeri og kød. Vi glæder os allerede til at byde dem velkommen i butikken igen,” siger Per Nielsen.

Både borgmester Per Bach Laursen (V) og regionsdirektør i Lidl, Carsten Lambrecht holdt åbningstaler for de fremmødte med fokus på det gode samarbejde med entreprenørerne, der har bygget den nye, flotte butik og det gode samarbejde med Vesthimmerlands Kommune. Også Lidls medarbejdere fik et stort ros med på vejen.

For Lidls salgsdirektør, Anders Frydendahl, er glæden over den nye Lidl-butik i Aars stor:

”Jeg er først og fremmest virkelig glad for, at så mange beboere i Aars valgte at se indenfor i vores flotte, nye butik. Jeg er sikker på, at indbyggerne ibyen vil få meget glæde af fremover at kunne foretage deres indkøb af friske dagligvarer her i butikken,”.

Butikken er Lidls 134 danske butik og har et samlet salgsareal på 967 m2.

Lidl-teamet foran den nye Lidl-butik i Aars.
Den nye Lidl-butik i Aars.
Den nye Lidl-butik i af Aars fik en flot modtagelse af byens indbyggere På billedet ses borgmester Per Bach Laursen (V) sammen med kommunaldirektør Henrik Kruuse og butikschef Per Nielsen.
Den nye Lidl-butik i Aars.

Lidl er billigst for 3. år i træk: vinder Forbrugerrådet Tænks øko-pristjek 202121.6.2021 10:29:29 CEST | Pressemeddelelse

De billigste økologiske basisvarer i 2021 kan man finde på hylderne i Lidls 134 butikker landet over. Det står klart, efter Lidl vinder Forbrugerrådet Tænks årlige øko-pristjek blandt dagligvarekæderne i Danmark. Lidl de slår nærmeste konkurrenter, Bilka og nemlig.com, på det samlede indkøb af 15 økologiske basisvarer, og indtager dermed førstepladsen for 3. år i træk.