Boozt. Mød CEO for Nordens største Online retailer, Hermann Haraldsson, der præsenterer årsrapporten

2020 har været et fantastisk år for Boozt og 2021 ser ligeledes ud til at blive et godt år, hvor selskabet fortsat guider for 20-25% vækst i toplinjen.

”Boozt har formået at vokse selskabet meget markant i 2020. Vi ser Boozt som en global spiller indenfor online retail og er imponerede over deres udvikling i et svært 2020,” udtaler Tue Østergaard, Adm. Direktør i HC Andersen Capital.

Se og lyt med, hvis du vil møde CEO Hermann Haraldsson, og høre ham fortælle om 2020 og 2021.

Tilmeldingslink: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/praesentation-af-arsrapporten-boozt/register

Disclaimer - HC Andersen Capital har en #DigitalIR aftale med selskabet

Mød Agillic CEO Emre Gürsoy til præsentation af årsregnskabet.26.2.2021 16:12:01 CETPressemeddelelse

"Agillic sluttede stærkt af i 4. kvartal 2020, efter et lidt udfordrende år vækstmæssigt grundet eksponering til Corona ramte industrier. Reboot 2.1 vækstplanen frem mod 2022 har dermed fået godt udgangspunkt.” siger Michael Friis Jørgensen, Aktiechef i HC Andersen Capital Agillic offentliggjorde i januar 2021 plan for Reboot 2.1 vækststrategien, der skal munde i ud i en vækst fra en nuværende ARR omsætning på DKK 44-49 mio. til DKK 65-70 mio. i 2022. Den nye vækststrategi er baseret på internationalisering, opløft af eksisterende kunder, samt nye partnerskaber og udvidet samarbejde med eksisterende partnere. Se med mandag d. 1. marts kl. 12.00-12.30 når CEO Emre Gürsoy præsenterer årsrapporten og kigger ned i vækstrategien. Tilmelding via link: https://hcandersencapital643.clickmeeting.com/praesentation-af-arsrapporten-agillic/register