Bookmaker: Rasmussen sender Danmark i Eurovision-finalen

Eurovisions danske islæt Rasmussen vader henover al modstand i semifinalen. Sådan lyder spådommen fra spilleselskabet NordicBet, der helt præcist giver 64 procent chance for en dansk finaledeltagelse.

Den rødskæggede Grand Prix-viking Rasmussen fortsætter sit vilde togt mod europæisk sangdominans og erobrer Danmark en plads i finalen. Så tydelig er spilleselskabet NordicBet i sin vurdering inden torsdagens semifinale.

Bookmakerens dugfriske Eurovision-odds afslører nemlig, at en dansk finaledeltagelse til Rasmussen giver lave odds 1,34 igen. Omvendt giver et semifinale-exit pengene tre gange igen. Det svarer til en chancevurdering for en dansk finale på 64 procent.

”Med sit vikingelook passer Rasmussen perfekt ind i den moderne tidsånd. Interessen i vores forfædre er større end nogensinde, og Rasmussen er som taget ud af storserierne Vikings og Game of Thrones. Vi er ikke i tvivl om, at det alene vil skaffe nok point til at sende Danmark i finalen”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Mens NordicBet er tæt på at være skråsikre på dansk finaledeltagelse, er der længere udsigter til en sejr. Vinder Rasmussen Eurovision giver bookmakeren pengene 40 gange igen.

Kvalificerer Danmark sig til Eurovision-finalen?
JA         1,34
NEJ      3,00

Vinder Danmark Eurovision-finalen?
JA         40,00