Bookmaker punkterer transfer-rygter: Eriksen bliver i Tottenham

Christian Eriksen kommer ikke i en Real Madrid- eller Barcelona-trøje denne sommer. Sådan lyder vurderingen fra spilleselskabet NordicBet, der blot giver odds 1,25, hvis Eriksen fortsat er at finde i Tottenham efter sommerens transfervindue.

Er man af de danske fodboldromantikere, der drømmer om at se Christian Eriksen gøre Michael Laudrup kunsten efter i enten Real Madrid eller Barcelona, er der nedslående nyt. Spilleselskabet NordicBet er så godt som overbevist: Eriksen bliver i Tottenham.

Bookmakerens opdaterede transferodds forrenter nemlig kun indskuddet 1,25 gange igen, hvis Tottenham fortsat er Eriksens arbejdsgiver når transfervinduet smækker i. For fodbolddrømmerne, giver et skifte til de catalanske giganter fra Barcelona odds 3, mens et skifte til den spanske kongeklub Real Madrid står i odds 5.

”Ifølge rygterne har Tottenham smidt et astronomisk prisskilt på over en milliard på Eriksen. Samtidig er han nok nærmere plan B hos både Real eller Barca. Ryger deres førstevalg i vasken kan det dog meget vel bane vejen for Eriksen. Men det vil kræve, at Spurs sænker prisen 2-300 millioner”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Hvor spiller Christian Eriksen efter sommerens transfervindue?
Tottenham                   1,25
Barcelona                    3,00