Bookmaker: P. Diddy bliver næppe Carolina Panthers’ nye ejer

Rapmogulen Sean Combs, der er bedre kendt som P. Diddy, vil skrive historie som NFL’s første sorte holdejer og købe Carolina Panthers. Men skal man tro NordicBet har P. Diddys bud som ny Panthers-ejer dog lange udsigter.

Rapper, sangskriver, producer, iværksætter og forretningsmand er tilsyneladende ikke titler nok for superstjernen Sean ”P. Diddy” Combs. Efter Jerry Richardson offentliggjorde, at han efter sæsonen sælger sin andel som Carolina Panthers-ejer, har P. Diddy nemlig meldt sig som mulig køber, og dermed kan rapperen blive historiens første sorte NFL-ejer.

Og selvom sportsstjernerne Colin Kaepernick og Stephen Curry allerede har meldt deres opbakning, skal de ifølge spilleselskabet NordicBet ikke forvente, at Diddy får held med sin overtagelse. Formår han mod al forventning, at kunne kalde sig Carolina Panthers-ejer i 2018, kvitterer NordicBet nemlig med hele odds 16.

”Det er svært, at vurdere hvorvidt en mand, der skifter navn hvert andet år er seriøs om at købe et NFL-hold til 2,5 milliarder dollars. Selv hvis Diddy er oprigtig, rækker hele hans formue kun til en tredjedel af Panthers’ anslåede værdi. Så han skal skrabe nogle voldsomme beløb sammen før NFL vil tage buddet seriøst. Læg dertil, at Diddy også skal overbevise ligaens 31 stokkonservative ejere om sin velvilje”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

NFL-sæsonen afsluttes med Super Bowl den 4. februar 2018, hvor omtalte Carolina Panthers fortsat er med i opløbet.

Bliver P. Diddy Carolina Panthers’ nye holdejer?

JA           16,00

Find spillet på www.nordicbet.dk under Amerikansk Fodbold – NFL – NFL Specials