Bookmaker: Lewis og Moss stryger direkte i NFL’s Hall of Fame

De tidligere NFL-superstjerner Ray Lewis og Randy Moss indlemmelse i Hall of Fame i 2018 er så sikkert som amen i kirken, mens Brian Urlacher er outsider. Sådan lyder vurderingen fra NordicBet.

Få spillere i NFL har kunne få modstandernes running backs til at ryste i udstyret som Baltimore Ravens’ hårdtslående linebacker Ray Lewis. Ført an af Ray Lewis’ stod Baltimore Ravens’ forsvar nemlig for den ene rekordsættende præstation efter den anden henover et helt årti. Og med to Super Bowl-titler på CV’et samt tretten Pro Bowl-deltagelser vurderer spilleselskabet NordicBet da også, at Lewis er selvskrevet til indtrædelse i Hall of Fame 2018.

Indlemmes Ray Lewis i Hall of Fame 2018 forrentes indskuddet nemlig  med uhyre lave 1,01 gange igen. Den akrobatiske wide receiver Randy Moss er næste mand i opløbet til odds 1,20, mens blandt andre Bears-legenden Brian Urlacher må tage plads i køen bag de to storfavoritter i odds 3,33.

”Ray Lewis er om nogen så stensikker en Hall of Famer som man kan tænke sig. Lewis er måske den mest indflydelsesrige forsvarsspiller, der nogensinde har spillet i ligaen. Med Lewis i spidsen blev Ravens’ forsvaret nemlig indbegrebet af NFL’s ordsprog ’Offense sells tickets, defense wins championships’. Som vores odds afspejler, er vi overbeviste om at Lewis kan iklæde sig en guldjakke i 2018”, siger NordicBets pressechef Thomas Holm og fortsætter:

”Det samme kan man sige om Randy Moss. Moss er muligvis den bedste atlet NFL nogensinde kommer til at se, og hans 156 touchdowns er kun overgået af Jerry Rice. Så selvom det er Moss’ første nominering vurderer vi, at Moss udødeliggøres i NFL-regi allerede i 2018”.

Hvem bliver optaget i NFL’s Hall of Fame 2018?
Ray Lewis                     1,01
Randy Moss                  1,20