Bookmaker: Jakob Michelsen skal redde Randers FC

Efter Randers FC’s fyring af den kontante hollandske træner Ricardo Moniz, har spilleselskabet NordicBet udråbt Jakob Michelsen til kneben favorit som ny Randers FC træner. Glen Riddersholm og Johnny Mølby lurer også i kulissen.

Midt i vinterpausen har Superligaen højst overraskende fået en fyringsbombe. Med fyringen af den benhårde træner Ricardo Moniz er det nok engang Superligaens absolutte bundprop Randers FC, der skal på trænerjagt. Og skal man tro spilleselskabet NordicBet er der et par prominente navne i kikkerten hos kronjyderne.

Kneben favorit er den nu tidligere Hammarby og SønderjyskE-træner Jakob Michelsen, der har et sæt sølvmedaljer på CV’et fra SønderjyskE. NordicBet betaler pengene tre gange igen, hvis Michelsen tager over hos Hestene. I kølvandet på Jakob Michelsen finder man Superliga-koryfæet Johnny Mølby og den tidligere guldvinder Glen Riddersholm. Begge trænere står i odds 4, mens Allan Kuhn forrenter indskuddet seks gange igen.

”Michelsen er velsagtens et af de største trænertalenter herhjemme, og vi tror han står øverst på ønskelisten i Randers. Med sølvmedaljerne i SønderjyskE har han bevist, at han kan få et gennemsnitligt hold til at sprudle. Samtidig er fyringen af Moniz lettere mistænkelig. Vores gæt er, at ledelsen har overvejet ham som en seriøs kandidat siden han blev fyret i Hammarby tidligere i januar”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet og fortsætter:

”Det er dog svært, at vurdere præcis hvad der sker i klubbens bestyrelseslokaler, som man vel efterhånden kan sammenligne med AGF’s galehus. Riddersholm, Mølby og Kuhn er alle ledige på markedet og kunne også sagtens passe på profilen”.

Hvem bliver næste permanente træner i Randers FC?

Jakob Michelsen              3,00
Johnny Mølby                   4,00