Bookmaker: Brandvarm Bendtner belønnes med startplads mod Montenegro

Ovenpå gårsdagens pragtpræstation samt seks kasser i de seneste fire kampe har Bendtner for alvor genfundet målformen inden landsholdets afgørende kvalkampe. Hos NordicBet er spådommen klar: Bendtner starter inde mod Montenegro.

Mens de fleste af de danske landsholdsangribere nok engang varmede bænken i deres respektive klubber, stemplede Nicklas Bendtner sig for alvor tilbage på den europæiske fodboldscene. Et usvigeligt sikkert straffespark og en hæl-assist af Laudrupske dimensioner, gør det tæt på umuligt for Åge Hareide at overse stjerneangriberen til torsdagens startopstilling mod Montenegro.

Sådan lyder vurderingen fra spilleselskabet NordicBet, der giver pengene lave 1,45 gange igen, hvis Bendtner er at finde blandt torsdagens startende elleve. Det svarer til en sandsynlighed på 67 procent.

”Jeg ved næsten ikke, hvor jeg skal starte med Bendtner. Hælassist og verdensklassemål med ydersiden inden for den sidste måned. Man skulle tro, at det var Christian Eriksen, vi talte om. Selvom det er ikke mod hold af europæisk topklasse, viser det stadig, at Bendtner er tilbage i storform”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet og fortsætter:

”Samtidig er de nærmeste konkurrenter røget på bænken. Yussuf, Cornelius og Dolberg har alle svært ved at finde målnæsen, mens Nicolai Jørgensen fortsat er skadet. Kigger Hareide derfor på den nuværende kampform, bør der ikke være tvivl om at Rosenborg-angriberen starter inde på torsdag”, konkluderer Thomas Holm.

Danmark gæster Montenegro i den afgørende VM-kvalifikationskamp torsdag kl. 20.45.

Starter Nicklas Bendtner inde mod Montenegro?
JA                      1,45
NEJ                   2,45