Bookmaker ærgrer sig over forudsigelig X Factor

30.3.2017 10:10 | NordicBet

Hos NordicBet har X Factor indtil videre været en dyr fornøjelse. De tre forhåndsfavoritter er klar til finalen, og for hvert show har kunderne været i stand til at forudsige, hvem der røg ud.

Mens Danmark varmer op til X Factor-finalen fredag aften, frygter man det værste hos NordicBet. Hidtil har X Factor nemlig været en forudsigelig affære, og det har kostet spilleselskabet dyrt. Kunderne har gang på gang været i stand til at forudsige, hvem der røg ud. Samtidig er de tre kandidater i finalen også dem, der fra starten tiltrak sig flest indsatser.

”Set over hele sæsonen har vi fået flest indskud på Chili, men de er kommet drypvis, og derfor har vi løbende kunnet sænke hendes odds. Anderledes forholder det sig med Mia. Her fik vi rigtig mange indskud på hende i starten til et relativt højt odds”, siger NordicBets pressechef Thomas Holm.

I skrivende stund er 39 procent af indskuddene sat på Chili, 37 procent på Mia og 24 procent på finalens ’dark horse’ Morten Nørgaard.

”Nu går vi ind i finalen, hvor seerne bestemmer udfaldet. Vi er meget spændte på at se, om det så fortsat går, som præsten prædiker, eller om vi vil få en overraskelse at se. Morten Nørgaard er i hvert fald en interessant outsider. Han er på mange måder indbegrebet af X Factor”, siger Thomas Holm.

Hvem vinder X Factor 2017?

Chili                                     1,80

Mia                                      3,75

Morten Nørgaard                5,00

Find spillene på www.nordicbet.dk under TV Begivenheder – Danmark – X Factor Danmark