Bookmaker: 85 procent chance for Brøndby-guld

Superligaguldet er så godt som sikret på den københavnske Vestegn. Spilleselskabet NordicBet spår helt præcis, at der er 85 procent chance for at Brøndby hiver det første mesterskab siden 2005 hjem til vestegnen.

Der er kun få fanbaser i Danmark, der har været igennem samme følelsesregister i løbet af det sidste årti som Brøndbys. Men efter to hæsblæsende udesejre over FC Midtjylland og FC Nordsjælland kan Brøndbyfansene godt begynde at lægge champagnen på køl.

Spilleselskabet NordicBet har nemlig sænket Brøndbys mesterskabsodds til sæsonens laveste. Brøndbyguld står nu i odds 1,12, mens et mesterskab til FC Midtjylland er hævet til odds 6. Helt præcist betyder det, at der nu er hele 85 procent chance for et blågult mesterskab.

”FC Midtjylland kan naturligvis fortsat hente Brøndby, men fem points forskel er meget på dette stadie af mesterskabsspillet. Kigger man på formen og det resterende program, så bliver det efter vores bedste vurdering nærmest en formsag for Zornigers toptunede mandskab. Kun udekampen mod FCK kan få os til at ryste en smule på hånden”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Brøndbys næste opgør er på hjemmebane mod FC Nordsjælland, mens FC Midtjylland tager imod AaB.

Hvem vinder Superligaen 2017/18?
Brøndby IF                   1,12
FC Midtjylland              6,00

Find spillet på www.nordicbet.dk under Fodbold – Danmark – Superligaen - Vinderspil