Bomba Estéreo kommer til Store VEGA.

VEGA og Live Nation præsenterer

BOMBA ESTEREO: DEJA WORLD TOUR

STORE VEGA

23. NOVEMBER 2022

Bomba Estéreo bringer deres kombination af traditionelle latinamerikanske rytmer og elektronisk musik til Store VEGA.

Bomba Estéreo blev etableret i Colombia i 2006 af musikeren Simón Mejía og sangerinden Li Saumet. Sammen skabte de et unikt projekt, der er gået hen og blevet en af ​​de mest attraktive musikgrupper i verden. Gennem karrieren har Bomba Estéreo turneret over hele verden og spillet på nogle af de mest eftertragtede klubber, spillesteder og musikfestivaler, bl.a. Roskilde Festival. De har tiltrukket millioner af mennesker til deres eklektiske avantgarde-fusion af elektroniske og caribiske lyde.

I 2017 blev Bomba Estéreo inviteret til at turnere som support for Arcade Fire på deres tour rundt i Europa, USA og Latinamerika. De blev de en del af Spotifys Top 500 mest lyttede artister på verdensplan i 2018. Bomba Estéreo har været nomineret til en GRAMMY tre gange med deres albummer 'Amanecer', 'Ayo' og senest ’Deja’.

’Deja’ der udkom i 2021 er inspireret af naturen og repræsenterer de fire elementer vand, luft, jord og ild. Albummet, som Rolling Stone beskrev som “a Party Record for a World In Crisis”, blev nomineret i kategorien Best Latin Rock or Alternative Album ved 2022 GRAMMY Awards. Desuden blev albummet også nomineret til seks kategorier ved de latinske GRAMMYs. Nu er bandet klar til at tage albummet med på tour og kan i den forbindelse opleves i Store VEGA.

Billetsalget starter 6. maj kl. 10.00 via vega.dk, livenation.dk og ticketmaster.dk

Der vil være presale for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og LN-medlemmer på livenation.dk 4. maj kl. 10:00

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

R&B-sangerinden Kehlani giver koncert i Den Grå Hal til november.16.5.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

KEHLANI DEN GRÅ HAL 17. NOVEMBER 2022 En af tidens mest betagende R&B-sangerinder, Kehlani, giver koncert i Den Grå Hal til efteråret. Uden at pynte på et eneste ord er Kehlani blevet kendt for at komme med ærlige sandheder det ene øjeblik og kaste mellemfingrene op det næste. Den dobbelt GRAMMY-nominerede, platinsælgende sangerinde fra den amerikanske vestkyst finder altid en måde at være relaterbar på, helt uden filter. Hendes 2015-mixtape ’You Should Be Here’ fik en GRAMMY-nominering i kategorien Best Urban Contemporary Album og siden da har Kehlani ikke set sig tilbage. Kehlani har udgivet tre guld-certificerede singler og fire platin-singler, inkl. ’Gangsta,’ ’The Way” [feat. Chance the Rapper], ‘CRZY’ og ‘Nights Like This’ [feat. Ty Dolla $ign]. Hendes samlede streaming tal har ramt mere end en milliard og Billboards Women In Music-afdeling honorerede hende med deres Rule Breaker Award. I 2019 udgav Kehlani det chart-toppende mixtape ’While We Wait’ og har sidenhen fået et barn.

Gør klar til en tung aften med dobbelt headliner-koncert med TesseracT og Lorna Shore i Pumpehuset.13.5.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

TESSERACT & LORNA SHORE PUMPEHUSET 7. AUGUST 2022 Gør klar til en tung aften med dobbelt headliner-koncert med TesseracT og Lorna Shore i Pumpehuset 7. august 2022. TesseracT er et progressivt metalband fra England, som blev dannet i 2003 og har lige fra begyndelsen fokuseret på en kombination af progressiv rock og progressiv metal. I alt har bandet udgivet fire studiealbums. De har senest været aktuelle med ’P O R T A L S’, som er et konceptalbum skabt for at give fans en mulighed for at flygte i en tid med isolation under corona. Her fremførte de sange, der spænder over hele deres katalog. I december 2020 inviterede TesseracT sine fans til at deltage i en levende filmisk oplevelse og live-optræden med smuk belysning og slående effekter i denne forbindelse. Lorna Shore er et Amerikansk deathcore band, hvis lyd ligeledes kan beskrives som symfonisk ekstremmetal og blackmetal med en intens hardcore lyd. Bandets seneste studiealbum ’Immortal’ fra 2020 blev blandt andet omtalt som årets b

Caroline Polachek bringer sine overdådige indie-popsange til Store VEGA.13.5.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

VEGA og Live Nation præsenterer CAROLINE POLACHEK SUPPORT: OKLOU 18. OKTOBER 2022 STORE VEGA Singer-songwriter unikummet Caroline Polachek bringer sine overdådige indie-popsange til Store VEGA. Caroline Polachek har allerede levet et ekstraordinært liv i inden for musikken. Hendes tidligere band Chairlift fik deres store gennembrud i 2008 da deres sang ’Bruises’ var med i en reklame for iPods, da indie-scenen i Brooklyn var på sit allerhøjeste. Caroline Polacheks unikke vokal og evner til at inkorporere synths blev hurtigt hendes signaturlyd, en lyd hun fortsatte med at videreudvikle på Chairlifts tre anmelderroste albums og som til sidst endte med at blive en eksperimenterende form for pop. Ved siden af Chairlift begyndte Caroline Polachek at producere og skrive sange for bl.a. Beyonce. Med et ekstremt musikalsk gå-på-mod startede hun endda to nye sideløbende projekter i 2013: Barok pigegruppen Ramona Lisa og synth-projektet CEP. Med en evne til at springe mellem forskellige genrer ha