Bolig-øen The Residence CPH klar til udlejning i påsken
2. påskedag starter DEAS udlejningen af 179 nye lejeboliger i Københavns nye ø-kvarter på sydspidsen af Enghave Brygge, midt i hovedstadens inderhavn.

’The Residence CPH’ er opført på sin helt egen ø med vand langs alle sider. Sammen med områdets øvrige boligøer er The Residence CPH en del af det unikke kanalmiljø med små gang- og cykelbroer samt træbeklædte kajkanter.
På nabogrunden åbner den kommende Enghave Brygge Station, som bliver en udvidelse af metrolinjen M4. Stationerne i Sydhavn åbner i 2024 ifølge Metroselskabet. Du kan komme fra Enghave Brygge til København H på ca. 5 minutter og til Frederiksberg på ca. 9 minutter via metroen.
Fra alle lejligheder er der en skøn udsigt til kanalen, og de store vinduespartier sikrer masser af lys og luft.
”Med The Residence CPH tilbyder vi nye kvalitetsboliger til københavnerne. Her er lagt vægt på at åbne bebyggelsen op mod det store sydlige havnebassin, Frederiksholmsløbet, så beboerne får oplevelsen af at bo på deres egen ø helt ind i stuerne,” siger Jonas Anders Olesen, Sales director i NRE, der står bag projektet.
De 179 lejeboliger fås med 1-5 værelser, og priserne starter fra 8.999 kr. pr. mdr.
”The Residence CPH er en unik ejendom, der kan opfylde de fleste boligønsker. Her er boliger helt fra 54 m2 op til 149 m2, og de henvender sig dermed til både singler, familier og de ældre målgrupper, der drømmer om at bo ved vandet og samtidig have byen helt tæt på, siger Maivi Herup, udlejningschef i DEAS, der også skal administrere ejendommen.
De nybyggede kvalitetsboliger står klar til indflytning den 15. maj 2020.
Åbent hus mandag den 13. april kl. 14 med personlig fremvisning
Udlejningen starter mandag den 13. april kl. 14. Interesserede skal tilmelde sig åbent hus, så vi kan tage hensyn og passe på hinanden. På denne måde planlægges arrangementet, så det er sikkert for alle at deltage.
Tilmelding sker via mail til: theresidencecph@deas.dk eller på telefon 70 30 22 02.
Læs mere på www.residencecph.dk
For mere information
Maivi Herup, udlejningschef, DEAS, mobil 27 90 13 30
Jonas Anders Olesen, Sales Director NRE, mobil 23 23 53 77
Kort om DEAS-koncernen
DEAS-koncernen (DEAS Holding A/S) rummer de to datterselskaber DEAS A/S og DEAS Asset Management A/S, der tilsammen leverer alle ydelser inden for ejendomsforvaltning. Koncernen er specialiseret i ejendomsadministration og asset management. Derudover tilbydes udlejning, drift og vedligehold, bygherrerådgivning, Facility Services og offentlig-privat partnerskab (OPP). Koncernens over 800 medarbejdere betjener kunder og lejere fra kontorer i København, Aalborg samt Aarhus. Den samlede portefølje under administration er ca. 2.400 ejendomme, og i alt 68.000 lejere – virksomheder og familier – serviceres hver dag. DEAS Holding A/S ejes af Montagu Private Equity.
Billeder
Information om DEAS
Følg pressemeddelelser fra DEAS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra DEAS
Grundstensnedsættelse: Hellebæk Klædefabriks nye boliger med fællesskab i første række tager næste skridt27.6.2022 08:24:05 CEST | Pressemeddelelse
Byggeriet af Hellebæk Klædefabriks 32 nye boliger er officielt gået i gang, og det blev markeret den 24. juni 2022 ved, at grundstenen blev lagt af borgmester Benedikte Kiær og Head of Real Estate Investments Solveig Rannje i Velliv.
Ny afdelingschef i DEAS’ byggetekniske rådgivning1.6.2022 09:30:31 CEST | Pressemeddelelse
Troels Tvedebrink tiltræder 1. juni som afdelingschef i DEAS’ byggetekniske rådgivning. Han får ansvaret for projektafdelingen i Aarhus og Aalborg.
DEAS henter digital profil som ny Vice President for Marketing & Communications18.5.2022 11:44:50 CEST | Pressemeddelelse
Camille Berner er nyansat Vice President for Marketing & Communications hos DEAS Group og indtræder i koncernledelsen. Ambitionen er at styrke DEAS’ digitale tilstedeværelse og skabe mere synlighed omkring virksomheden. Ansættelsen glæder Group CEO Rikke Lykke. “Camille har den nødvendige, stærke digitale profil og kommer med en energi, som vi glæder os til at se afspejlet i vores kommunikation. Jeg synes, at DEAS fortjener mere opmærksomhed og et friskt pust,” siger Rikke Lykke om ansættelsen. Camille Berner har en juridisk baggrund fra Københavns Universitet, men har igennem sin karriere primært arbejdet med kommunikation og markedsføring. Hun har stor erfaring med både digitale og analoge medier, og hendes karriere udspringer af mode- og livsstilsbranchen. Camille Berner har desuden været selvstændig konsulent med speciale i digital kommunikation og branding. “Jeg må tilstå, at ejendomsbranchen er ny for mig, men da jeg blev kontaktet og hørte om DEAS’ digitale ambitioner og engagem
DEAS Group indgår strategisk partnerskab med NORNORM og tilbyder nyt fleksibelt kontorprodukt til erhvervslejere og investorer16.5.2022 09:31:38 CEST | Pressemeddelelse
DEAS opkøbte i marts office management-platformen Good Monday og indgår nu et nyt strategisk partnerskab med virksomheden NORNORM, der tilbyder virksomheder attraktive kontormøbelløsninger baseret på en abonnementsmodel, hvor virksomhederne meget let kan tilpasse kontorindretningen, når behovene ændrer sig.
Annual Financial Statements for 2021: DEAS Group delivers fine results and puts greater focus on social and sustainable responsibility27.4.2022 09:02:33 CEST | Press release
Today, DEAS Group publishes its Annual Financial Statements and Corporate Social Responsibility Report for 2021. In 2021, DEAS Group achieved an increase in revenue of 18% compared to 2021. Revenue amounted to DKK 777.2 million, compared to DKK 657.6 million in 2020, with EBITDA at DKK 79.4 million in 2021. The result for the year was a profit of DKK 32.2 million after tax. ‘It’s been a year of great business growth. International investors in particular have chosen to partner with DEAS, with an improvement in earnings from the underlying business, which is nonetheless affected by significant one-off costs of more than DKK 20 million relating to the acquisition of activities in 2021 etc. It is wonderful to see that the efforts of our many highly skilled and dedicated employees achieved such fine results. 2021 was a year in which we launched a major change process in DEAS Group, of which we will really begin to see the results in 2022. We must become a partner creating even more value a
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum