Blæs mor omkuld på søndag

Hvis du savner inspiration til, hvordan du kan blæse mor omkuld på søndag, er Dysons helt nye Supersonic-føntørrer et oplagt bud. Den vandt for nylig prisen som bedste Beauty Accessory ved Danish Beauty Award.

København d. 10. maj 2017 – På søndag er det Mors Dag, og for dem, der kan ha’ lidt svært ved at finde på en oplagt gave, har engelske Dyson et rigtig godt bud.

Dysons nye føntørrer, Dyson Supersonic, er en af verdens mest avancerede og effektive føntørrere, og den vandt da også for nylig en fornem pris ved Danish Beauty Award. I modsætning til andre føntørrere måler den temperaturen 20 gange i sekundet, motoren sidder i håndtaget og gør den ekstremt velafbalanceret, luftstrømmen er hurtig og fokuseret (faktisk otte gange kraftigere end andre føntørrere), og så er alt tilbehøret magnetisk, så det er let at sætte på.

Dyson har investeret mere end en halv milliard kroner i udviklingen af den nye Supersonic-føntørrer, der har været fire år undervejs. Derudover har Dyson brugt 1.625 km hår til test undervejs. Resultatet er en føntørrer, der både i design og funktionalitet adskiller sig fra alle andre.

Dyson Supersonic koster 2.999 kr. og kan blandt andet købes her

For yderligere information, kontakt venligst:
Josephine Ringdahl, Josephine.Ringdahl@dyson.com / + 447850095942 eller
Jacob Lange, Lange PR, jacob@langepr.dk/ +45 20 76 30 20

Dyson er en verdensomspændende teknologivirksomhed, som står bag en lang række banebrydende produkter. Mest kendte er Dysons poseløse støvsugere, men også på områder som ventilatorer, varmeblæsere, luftfugtere og håndtørrere sætter virksomheden nye standarder, både i forhold til funktion og design. Dysons produkter sælges i over 70 lande, og virksomheden rundede allerede i 2013 50 mio. solgte maskiner. Hovedsædet ligger i England. I Danmark sælges Dysons produkter i Power, Magasin Kgs. Nytorv og på nettet på www.dyson.dk