NordicBet Danmark

Blachmans genialitet gør kasserede deltagere til X Factor-favoritter

Efter et mindre skakspil i X Factors Five Chair Challenge er to af Blachmans grupper blandt favoritterne til sejren. Place on Earth er favorit hos spilleselskabet NordicBet.

Grupperne i X Factor har notorisk været blandt de mere tvivlsomme kategorier, når der skal peges på en mulig vinder. Kun to gange har grupperne trukket sig sejrrigt ud af X Factor, og materialet i årets udgave af X Factor så længe ud til at være endnu en fuser. Men efter Blachmans to hjemmebryggede sammensætninger til Five Chair Challenge er grupperne nu gået fra at være chanceløse til at være blandt favoritterne.

Place on Earth, der udgøres af tre af Sanne Salomonsens fravalg, er således spilleselskabet NordicBets favorit i odds 3. Duoen Sol & Christian er også at finde på bookmakerens top 4, og giver pengene syv gange igen. Næststørste favorit til sejren er Vita, der står i odds 3,15.

”Intet X Factor uden en drastisk beslutning af Thomas Blachman. Denne gang vurderer vi, at der er tale om lidt af en genistreg. Sanne Salomonsen har smidt tre guldæg ned i Blachmans kurv, og vi vurderer, at det var en klog beslutning at samle dem op igen af Blachman. De er hver især fantastiske, og har med Sannes besynderlige beslutninger allerede fået en god portion kærlighed af seerne. Kan de vokse som gruppe er de vores klare favorit”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Årets første X Factor liveshow skydes i gang fredag aften klokken 20.

Hvem vinder X Factor 2018?
Place on Earth            3,00
Vita                             3,15
Jamie Talbot               6,00

Sol & Christian           7,00

Sigmund                       9,00
Rasmus                       13,00
Oliver                           18,00
Anja Nynne                  30,00
Anne Mette & Tomas   35,00

Hvilken dommer vinder X Factor 2018?
Sanne Salomonsen     2,10
Thomas Blachman      2,75
Remee                        3,90

Find spillene på www.nordicbet.dk under TV Begivenheder – Danmark – X Factor Danmark