BK FREM får ny bettingpartner

Spilleselskabet NordicBet er ny bettingpartner for Boldklubben FREM. Aftalen løber resten af sæsonen.

Med sine seks danmarksmesterskaber og to pokaltitler, er BK FREM en af de mest traditionsrige fodboldklubber herhjemme. De senere år har den stolte Valby-klub dog fristet en tilværelse i 2 division.

NordicBet er allerede stærkt repræsenteret i dansk fodbold med hovedsponsoratet i superligaklubben FC Helsingør. Derudover er man ligasponsor for NordicBet LIGA. Aftalen med FREM er derfor også en naturlig udvikling i spilleselskabets strategi med stor fokus på dansk fodbold. Foruden de kommercielle forpligtelser ser begge parter derfor også et åndsfællesskab i samarbejdet.

”I NordicBet er vi både glade og stolte over aftalen med BK FREM. FREM er en klub med stolte traditioner, og derudover har klubben nogle af landets mest trofaste tilhængere. De følger i sandhed klubben i tykt og tyndt. Fansene vil uden tvivl også have vores største fokus, og vi ser frem til i samarbejde med FREM, at skabe en masse spændende aktiviteter og tilbud, specielt på kampdage” udtaler Brand Manager, Henrik Olsson.

”I NordicBet får vi en partner, som kender kulturen i 2. division og tager både os og vores fans seriøst. For os var det vigtigt at få en partner ind, som kunne spille en aktiv rolle. Dette tror vi på, vi har fået i NordicBet. Vi glæder os meget til samarbejdet, og ser frem til en masse spændende aktiviteter i og omkring kampene” Udtaler Formand Claus Mohrhagen.