Bisca

Bisca A/S tilbagetrækker Bakkegårdens Chokoladekage med Kokostopping

Produkterne er solgt i Dagrofas kæder: Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb, landet over.

EAN-nr. 5709364771155, Bedst før: 13.09.2018

Kagerne tilbagekaldes grundet fund af mug enkelte kager. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle Bakkegådens Chokoladekager med Kokostopping fjernes nu fra hylderne i supermarkederne.

Har du som forbruger købt en Bakkegårdens Chokoladekage med Kokostopping med det ovennævnte EAN-varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i.

Information om Bisca

Bisca

Følg pressemeddelelser fra Bisca

Flere pressemeddelelser fra Bisca

Bisca A/S tilbagekalder Honningsnitter12.9.2018 09:01pressemeddelelse

EAN-nr. 5709364674777, Bedst før: 23.09.2018 Produkterne er solgt i Coops kæder: Kvickly, SuperBrugsen, DagliBrugsen, Irma, Fakta. Salling Groups kæder: Bilka og Føtex. Dagrofas kæder: Meny, Spar, Min Købmand og Letkøb. Samt ABC Lavpris, AB Catering, BC Catering, Hørkram, Inco og Intervare herunder Nemlig.com. Kagerne tilbagekaldes grundet fund af mug på enkelte kager. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle Honningsnitter fjernes nu fra hylderne i supermarkederne, da produkterne er uegnet til menneskeføde. Har du som forbruger købt en pakke Honningsnitter med det ovennævnte EAN-varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i. I tilfælde af spørgsmål kontaktes produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel på tlf. 7211 0420.

Bisca A/S tilbagekalder Karen Volf Kanelkager15.6.2017 14:30pressemeddelelse

Følgende Kanelkager trækkes tilbage: EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.06.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 28.06.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 17.07.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.07.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 08.08.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 29.08.2017 Produkterne er solgt i Føtex, Bilka, Netto, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli Brugsen, Fakta, Irma, Rema 1000, Løvbjerg, Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb og Dagrofas andre butikker over hele landet. Kagerne tilbagekaldes grundet enkelte fund af mug i kagerne. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle kanelkagerne fra Karen Volf fjernes nu fra hylderne i supermarkederne ind til årsagen er fundet. Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre, at en lignende fejl ikke sker igen: ”Kanelkagerne er bagt på vores fabrik i Sverige, og vi er lige nu i gang med at undersøge årsagen. Det er klart, at det ikke må ske, og