BiscaBisca

Bisca A/S tilbagekalder Snøfler® med udløbsdato 13/7-2017

På grund af en menneskelig fejl i produktionen er der risiko for metalstykker i Snøfler® med:

Varenr.: 30150,1 - 30430,1 – 30451 - 30453,1
Bedst før: 13/07-2017
LS kode: 17047312
EAN-nummer: 5709364674609

Produkterne er solgt i: Coops butikker, Netto, Føtex, Bilka, Lidl, Rema 1000, ABC samt gennem food service grossister.

Knækket fjeder
Metalstykkerne stammer fra en fjeder som er knækket i maskinen er kommet med i dejen til produkterne. Der er ingen forbrugere, der er kommet til skade i forbindelse med metalstykkerne.

Bisca tilbagekalder alle de batches, der er produceret den dag, hvor fejlen er sket for at være sikker på, at ingen forbrugere får en dårlig oplevelse. Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre at en lignende fejl ikke sker igen:

”Vi koldbager hver dag tusindvis af Snøfler®, som bringer glæde hos vores trofaste fans af Snøfler®. Derfor er vi naturligvis kede af situationen, men sikkerheden for vores forbrugere kommer først. Derfor tilbagekalder vi nu de varer, der er produceret den dag hændelsen har fundet sted. Samtidig har vi sat en intern evaluering i gang, så vi sikrer at fejlen ikke sker igen.” udtaler Produktionsdirektør hos Bisca, Jesper Arentoft Ahrenkiel.

Produktet bør kasseres
Har du som forbruger købt en pakke Snøfler® med ovennævnte varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik varen er købt i.

I tilfælde af spørgsmål kontaktes Produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel på tlf. 7211 0420.

Information om Bisca

Bisca

Følg pressemeddelelser fra Bisca

Flere pressemeddelelser fra Bisca

Bisca A/S tilbagekalder Honningsnitter12.9.2018 09:01pressemeddelelse

EAN-nr. 5709364674777, Bedst før: 23.09.2018 Produkterne er solgt i Coops kæder: Kvickly, SuperBrugsen, DagliBrugsen, Irma, Fakta. Salling Groups kæder: Bilka og Føtex. Dagrofas kæder: Meny, Spar, Min Købmand og Letkøb. Samt ABC Lavpris, AB Catering, BC Catering, Hørkram, Inco og Intervare herunder Nemlig.com. Kagerne tilbagekaldes grundet fund af mug på enkelte kager. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle Honningsnitter fjernes nu fra hylderne i supermarkederne, da produkterne er uegnet til menneskeføde. Har du som forbruger købt en pakke Honningsnitter med det ovennævnte EAN-varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i. I tilfælde af spørgsmål kontaktes produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel på tlf. 7211 0420.

Bisca A/S tilbagekalder Karen Volf Kanelkager15.6.2017 14:30pressemeddelelse

Følgende Kanelkager trækkes tilbage: EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.06.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 28.06.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 17.07.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 22.07.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 08.08.2017 EAN-nr 5709364016454, Bedst før: 29.08.2017 Produkterne er solgt i Føtex, Bilka, Netto, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli Brugsen, Fakta, Irma, Rema 1000, Løvbjerg, Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb og Dagrofas andre butikker over hele landet. Kagerne tilbagekaldes grundet enkelte fund af mug i kagerne. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle kanelkagerne fra Karen Volf fjernes nu fra hylderne i supermarkederne ind til årsagen er fundet. Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre, at en lignende fejl ikke sker igen: ”Kanelkagerne er bagt på vores fabrik i Sverige, og vi er lige nu i gang med at undersøge årsagen. Det er klart, at det ikke må ske, og