Bisca

Bisca A/S tilbagekalder Karen Volf Hindbærkage 8 stk. 144g

EAN-nr. 5709364675798, Bedst før: 20.10.2019

Produkterne er solgt i Føtex, Bilka, Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’ Brugsen, Meny, Spar, Min Købmand, Letkøb og Dagrofas andre butikker over hele landet.

Kagerne tilbagekaldes grundet fund af mug i enkelte kager og er derfor ikke egnet til konsum. Problemet er isoleret til et enkelt produktions batch med ovenstående udløbsdato. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og produkterne fjernes nu fra hylderne i supermarkederne.

Har du som forbruger købt en Karen Volf Hindbærkage med det ovennævnte EAN-varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i.

I tilfælde af spørgsmål kontaktes Kvalitetschef hos Bisca A/S, Mirsad Ajanovic på tlf. 21 89 2713.

Information om Bisca

Bisca

Følg pressemeddelelser fra Bisca

Flere pressemeddelelser fra Bisca

Bisca A/S tilbagekalder Karen Volf Øko Fuldkorn Digestive 400 g.9.1.2019 15:06:31 CET | Pressemeddelelse

Følgende Øko Fuldkorn Digestive kaldes tilbage: EAN-kode: 5709364650597 Bedst før: 09.07.19 Produktet er solgt til: Bilka, føtex, AB Catering (København), BC Catering (Roskilde) Kiksene tilbagekaldes grundet harsk smag og vurderes dermed uegnede til menneskeføde. Alle Øko Fuldkorn Digestive fra Bisca fjernes nu fra hylderne i supermarkederne. Hos Bisca arbejder man nu på højtryk for at sikre, at en lignende fejl ikke sker igen. Har du som forbruger købt en Karen Volf Øko Fuldkorn Digestive med ovennævnte EAN varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i. Øvrige Øko Fuldkorn Digestive med andre varenumre og bedst før datoer er ikke påvirket af varetilbagekaldelsen. I tilfælde af spørgsmål kontaktes produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel, på tlf. 7211 0420.

Bisca A/S tilbagekalder Honningsnitter12.9.2018 09:01:11 CEST | Pressemeddelelse

EAN-nr. 5709364674777, Bedst før: 23.09.2018 Produkterne er solgt i Coops kæder: Kvickly, SuperBrugsen, DagliBrugsen, Irma, Fakta. Salling Groups kæder: Bilka og Føtex. Dagrofas kæder: Meny, Spar, Min Købmand og Letkøb. Samt ABC Lavpris, AB Catering, BC Catering, Hørkram, Inco og Intervare herunder Nemlig.com. Kagerne tilbagekaldes grundet fund af mug på enkelte kager. Muggen kan ses på overfladen af kagen. Beslutningen om tilbagekaldelsen er taget i samarbejde med Fødevarestyrelsen, og alle Honningsnitter fjernes nu fra hylderne i supermarkederne, da produkterne er uegnet til menneskeføde. Har du som forbruger købt en pakke Honningsnitter med det ovennævnte EAN-varenummer og bedst før dato, bedes du kassere varen eller returnere den til den butik, varen er købt i. I tilfælde af spørgsmål kontaktes produktionsdirektør hos Bisca A/S, Jesper Arentoft Ahrenkiel på tlf. 7211 0420.