Biltema tyvstarter foråret og udgiver katalog med 900 nyheder

Særligt i år higer mange sandsynligvis ekstra meget efter at komme ud, komme op og komme i gang med alle de forårsprojekter, der ikke minder os om begrænsninger og nedlukning. Derfor har detailgiganten Biltema netop sendt årets store forårskatalog på gaden fire uger tidligere end normalt.

Det nye forårskatalog fra Biltema har især fokus på forårets og sommerens fritids- og gør-det-selv-aktiviteter. Foto: PR.

Det nye forårskatalog fra Biltema, der er på 676 sider og fyldt med inspiration til alt inden for bil og båd, fritid, hjem, kontor/multimedia, byggeri, bilpleje og værktøj, indeholder godt 19.000 forskellige produkter med særligt fokus på forårets og sommerens fritids- og gør-det-selv-aktiviteter. I forbindelse med kataloget præsenteres også mere end 900 nyheder.

– Det er næsten 20 år siden, det første katalog kom på gaden i Danmark, og for mange danske hus- og bilejere er det blevet en velkommen gæst i postkasserne, siger Jacob Møller, der er direktør i Biltema Danmark og fortsætter:

– For første gang nogensinde har vi ændret på udgivelsestidspunktet for vores forårskatalog, og vi er meget spændte på, hvordan vores kunder tager imod det. Vi håber, at det får vores kunder i forårshumør, og at de her i den kolde tid fordyber sig i de mange varer, som man kun kan finde i et Biltema-katalog.

Corona-sikker service fortsætter

Med Køb & Hent Drive In, som Biltema lancerede sidste forår, da COVID-19 kom til, har kunderne haft mulighed for at købe online og få varerne leveret sikkert i bagagerummet. En service som Biltema har haft stor succes med under nedlukningen, og som fortsat vil være en mulighed, når varehusene igen er åbne for kunderne.

Kataloget kan også downloades online her.

Biltema har netop sendt årets store forårskatalog på gaden fire uger tidligere end normalt. Foto: PR.

Japanvej 18
4200 Slagelse

Biltema er med mere end 150 varehuse en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor/multimedia, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk

Biltema Foundation donerer 190 millioner til forskning i revolutionerende kræftbehandling24.2.2021 07:00:00 CET | Pressemeddelelse

FLASH-terapi er en ny form for strålebehandling, der er udviklet af forskere ved universitetshospitalet i Lausanne i Schweiz. Metoden har vist sig at være meget effektiv til behandling af kræft, og samtidig er den meget skånsom ved det nærliggende sunde væv. Biltema Foundation har nu doneret 190 millioner kroner til forskningsprojektet, som skal videreudvikle denne revolutionerende kræftbehandlingsmetode.