Biltema tilbagekalder Grovrenser

Grovrenser 125x22 – med artikelnummer 20-234 – solgt efter den 1. marts 2021 tilbagekaldes af Biltema. Der er risiko for, at slibefladen kan løsne sig på grund af, at limen ikke er hærdet. Dette kan være til fare for både brugeren selv og omgivelserne. Produktet skal returneres hurtigst muligt til nærmeste varehus.

Biltema opfordrer alle kunder, der har anskaffet dette produkt efter 1. marts 2021 til at indlevere det i nærmeste varehus. Foto: PR.

Biltema tilbagekalder Grovrenser 125x22 – med artikelnummer 20-234 og opfordrer alle kunder, der har anskaffet dette produkt efter 1. marts 2021, til straks at stoppe med at bruge produktet samt indlevere det i nærmeste Biltema-varehus. Biltema refunderer købsprisen til alle kunder. Der kræves ingen kvittering.

Ifølge Biltema er der risiko for, at slibefladen kan løsne sig på grund af, at limen ikke er hærdet korrekt. Dette kan i uheldige tilfælde medføre personskade. Produktsikkerhed er af allerstørste betydning for Biltema, og da man ved sikkerhedskontrol har fundet en produktionsfejl ved en leverance, tilbagekalder Biltema nu produktet. Se mere her.

Produktet er benævnt Grovrenser 125x22 med artikelnummer 20-234.

Biltema informerer om at fejlen er rettet på kommende leverancer, som derfor ikke vil være omfattet af hjemkaldelsen.

Japanvej 18
4200 Slagelse

Biltema er en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk